כוכב הרשת סמיון גרפמן חזר לפני שלושה שבועות לארץ, מצילומי הישרדות VIP שנערכו בפיליפינים. גרפמן נחת בנתב"ג כשהוא מתפאר בגזרה דקיקה, מינוס 15 קילוגרמים שהשיל ממשקלו, מה שעשוי לרמוז עד כמה רחוק הוא הגיע במשחק המאתגר הישרדות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

ביחד בחזרה מצילומי הישרדות VIP (צילום: אינסטגרם)
ביחד בחזרה מצילומי הישרדות VIP (צילום: אינסטגרם)

איתו חזרו לארץ כל כוכבי העונה המפורסמים, ביניהם גם מלכת היופי במיל' ניקול רזניקוב. אלא שמרגע שחזרו השניים לארץ, הם לא מפסיקים לבלות יחד צמוד צמוד, ערב ערב וכן, גם בוקר וצוהריים. לפני שבועיים בילו את היום בחוף הים ותיעדו את עצמם יחד לרשתות, כך גם עשו יומיים לאחר מכן בחוף אחר. לפני שבוע בילו במועדון בחיפה יחד עם חבריו של גרפמן, יצאו לקמפינג אוהלים משותף ואתמול שוב בילו יחד במסעדת פטרה ביץ' בה הוא שותף.



רזניקוב, מלכת היופי לשנת 2018, בת ה-19 הגיעה לצילומי הישרדות VIP כשהיא חובקת זוגיות יציבה בת שנה וחצי, ושם פגשה לראשונה את גרפמן בן ה-44. למרות פער הגילאים העצום ביניהם נראה כי הם התקרבו מאד אחד לשנייה.



עדיין לא ברור האם מדובר בתחילתו של קשר רומנטי או קשר חברי שנוצר ביניהם על האי, מה שבטוח שעם התמונות ששיתף גרפמן עם חזרתו לארץ, כשהוא מבלה יום אחרי יום צמוד לרזניקוב, לא נשאר הרבה מקום לדמיון.

גרפמן לא הגיב לידיעה