הסכסוך בין החברים הטובים, הזמר אייל גולן והמנחה אופירה אסייג הלך והחמיר עד לכדי נתק בין השניים, אך כעת האחרונה עושה סימנים של חזרה לשגרה כשמשתפת את עוקביה באינסטגרם בסטורי מתוך תכנית הראליטי 'גולסטאר' שם גולן, אסייג ואייל ברקוביץ' שפטו בתחרות שירה של קבוצת הבנות וכתבה: "היו ימים: כשכולנו אהבנו והבנו וידענו להכיל. גולסטריות בפרק היסטורי".


עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אופירה אסייג מתגעגעת (צילום: אינסטגרם)
אופירה אסייג מתגעגעת (צילום: אינסטגרם)

זה לא נגמר בזה, כי מיד לאחר מכן גם דניאל גרינברג, ארוסתו של גולן שמשתתפת בעונה הנוכחית של 'גולסטאר', העלתה סטורי מצידה ופרגנה לאסייג כשהזכירה את שמה. הכל התחיל כזכור, כשגולן החליט למחוק את כל עוקביו מהאינסטגרם ולהשאיר רק את ילדיו ואת חברת ההפקות שבבעלותו 'ליאם הפקות'. אסייג שנפגעה מאוד מהמהלך החליטה להוריד עוקב מגולן וליצור קרע בין השניים.
גרינברג מפרגנת (צילום: אינסטגרם)
גרינברג מפרגנת (צילום: אינסטגרם)
גולן שלא הבין את גודל המהומה, הגיע לתכניתם של אסייג וברקוביץ' המשודרת בערוץ 'קשת 12' ורצה ללחוץ יד לחברתו הטובה ולהשיב את הסדר על כנו. אך אסייג הפגועה לא הסכימה ליישר את ההדורים ואף החמירה את המצב כשאמרה לזמר שמאז שהוא עם גרינברג, ארוסתו הטרייה, הוא התרחק מכל חבריו ואפילו ציינה שהיא כישפה אותו.
גולן וגרינברג מאוהבים (צילום: אור גפן)
גולן וגרינברג מאוהבים (צילום: אור גפן)

מאז השניים בנתק עד כדי כך שבאירוע ההשקה של העונה החדשה של תכנית הראליטי 'גולסטאר', גולן לא החליף אפילו מילה אחת עם אסייג. היחסים עם ברקוביץ' לא נפגעו מכל הסיפור, עד כמובן שגולן הסתבך בשבוע שעבר עם אחיו הצעיר ניר ברקוביץ' כשקרא לו "מאמן זוטר" והאחרון החזיר לו "פדופיל לנצח". תחזיקו אצבעות שזה תחילתו של סוף הסיפור. 

אייל גולן מסתבך עם ניר ברקוביץ' (צילום: אינסטגרם)
אייל גולן מסתבך עם ניר ברקוביץ' (צילום: אינסטגרם)