הדוגמנית נטלי דדון התחדשה ברכב מדגם BMW חדש ולא יכלה להסתיר את ההתרגשות. כוכבת הראליטי שיתפה אתמול (רביעי) את עוקביה באינסטגרם ברכש החדש וכתבה: "אז כן, זה רכב וזה חומרי והעיקר הבריאות והילדים ויש לי חלומות גדולים יותר כמובן. ובכל זאת רגע של שיתוף. עבורי זה כל כך לא מובן מאליו, להגיע לכל זה לבד! נכון, יש לי את ההטבות שלי, גם אליהן הגעתי לא ביום אחד. רגליים על הקרקע תמיד ויחד עם זאת כל כך גאה ומרשה לעצמי לטפוח על הכתף ולומר שאפו לעצמי, אלופה!".


עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

דדון סיפרה שרכב ה-BMW מזכיר לה את ימי ילדותה, אז להוריה היה את אותו דגם הרכב, עד שאביה נקלע לקשיים כלכליים וחייהם נאלצו להשתנות. "יש לי חולשה לרכב הזה וזיכרון ילדות טוב ורע ובעיקר מחשל לכל דבר. הב.מ.וו הראשונה של אבא ואמא. לבנה כזאת, גדולה, סמל סטטוס, לאבא יש מסעדה מצליחה. מציין עבורי תקופת רווחה בבית, פרנסה טובה, ופתאום כלום! לא רכב, לא מסעדה ולא רווחה, בקושי אוכל בבית, אמא שיוצאת לשתי עבודות ויותר, בשביל קורת גג. מי בכלל דמיין או האמין שאהיה במקום שבו עומדת היום?".

עם בן הזוג עמית פרליס (צילום: אינסטגרם)
עם בן הזוג עמית פרליס (צילום: אינסטגרם)

וכמו שכוכבת הראליטי אוהבת, לכל פוסט שלה באינסטגרם יש גם מוסר השכל חשוב ביותר, והפעם היא ביקשה מעוקביה להאמין בעצמם. "פשוט תנו לעצמכם לעבור ואפילו להיות בתוך הקושי מבלי לוותר לעצמכם, עם ההבנה שהקושי הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו, שזור בחיינו ובונה אותנו! כל ״לא״ שקיבלתי! כל קושי! כל תסכול! כל בגידה! כל חוסר! כל דמעה! זה לא פוסח על אף אדם, גם לא על בעלות המיליוני עוקבים או המיליונים בבנק! גם אם לא יעלו לכם פוסט מבואס וכל מה שיעבירו לכם הוא פילטר חדש או חיוך מושלם! לכל אחד הדרך שעבר והימים הפחות טובים ועולם מורכב. תמיד תבחרו באהבת חינם". לסיכום הנאום המרגש, דדון הוסיפה שקיימה את הבטחתה לאמה, ושמה ראש של שום מתחת למושב למזל טוב.