הדוגמנית נטלי דדון לא מפספסת הזדמנויות להביע את דעתה ברשתות החברתיות ואתמול (שלישי) שיתפה באינסטגרם תמונה שלה בבגד ים וכתבה פוסט נוקב לכל עוקביה, לאחר שכל הנראה קיבלה תגובות רבות ולא כל כך מפרגנות על התמונות החושפניות שהיא נוהגת לשתף. רבים לא אהבו את העובדה שהיא נחשפת בהיותה אמא לריף בן ה-4 והחליטה שהגיע הזמן לענות לכולם.

יוצאת "האח הגדול VIP" כתבה: "גם פה אני בלי בגדים, איכס אמא מגעילה שאני. תסתכלו על התמונה טוב טוב!!! אם אתם מקבלים תחושה שלילית, מועקה או צורך לשפוך רעל והדמות אחריה אתם עוקבים, שהיא בעצם אדם לכל דבר, מעלה בכם גועל - פשוט אל תהיו". הדוגמנית סיפרה שהיא כבר למדה לדפדף ולחסום תגובות רעות ושאלה: "מה נותן לעקוב אחרי בן אדם שמייצר בכם מירמור?".


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

גם פה אני בלי בגדים, איכס אמא מגעילה שאני תסתכלו על התמונה טוב טוב!!! אם אתם מקבלים תחושה שלילית, מועקה או צורך לשפוך רעל והדמות אחריה אתם עוקבים שהיא בעצם אדם לכל דבר מעלה בכם גועל . פשוט אל תהיו! אז סבבה שלמדתי לדלג מעל תגובות ורבים גם לחסום... אבל עזבו אותי , למה אתם עושים את זה לעצמכם????!??!! מה זה הדור המזוכיסטי הזה????? קיבלתם השראה ?!??! עושה לכם נעים לחוות את האימהות שלי?!? את דרך החיים שלי?!?! קיבלתם רעיון לאיזו שמלה לשים וקצת סטייל שאתם מאמצים?!?? הקמתי אתכם להשקיע בעצמכם, אולי איזה אימון טוב?!??? רעיון לחופשה הבאה שלכם??? הצלחתם לצחוק בבוקר מסטורי של פצפץ ולהזיל דמעה מקטע של ספר שהרגשתי שמגיע לכולם??!? אנחנו עושים לכם טוב????? תישארו! מה נותן לעקוב אחרי אדם שמייצר בכם מירמור , תחשבו על עצמכם קודם כל ותהיו רק איפה שעושה לכם טוב♥️ #רקאהבהתנצח ופרגון מאריך חיים ומונע קמטים זה מדעי וזה נכון!

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on


אתם בטח זוכרים שזו לא הפעם הראשונה שהמראה של דדון מעלה תגובות ומייצר דרמה ברשתות החברתיות. עדי לאון, חברה לתכנית הראליטי "האח הגדול VIP" ציין בפניה בבית הסגור שהמראה שלה מושלם, ושהדבר היחידי שחסר הוא הגדלת חזה, כלשונו. הדוגמנית שבחרה לא להגיב באותו הרגע, הגיבה באיחור אופנתי לאחר שלאון התבטא כלפי בנות ישראל שחושפות את גופן ברשתות החברתיות ואמרה: "לא הרגשתי שאתה נבוך מלבהות בגופי בביקיני מכף רגל ועד ראש".