כוכבי הראליטי 'המירוץ למיליון', עדן אמסלם ואביעד כץ, שעל פי הדיווחים החליטו להפריד כוחות ולפרק את הזוגיות, לאחר שההשתתפות במירוץ הציפה מחלוקות וגרמה לפרידה, נפגשו לסשן טיפול זוגי עם הקוסם חזי דין שיצא במיזם חדש בשם "מג'יק טאצ'". מיד לאחר חזרתה של עדן מטיול בסוצ'י, ללא אביעד, הפרודים הטריים הסכימו להתאחד לצילומים למען חברם הטוב וקיימו אותם בבר 'הרודאו' שבבעלותם של אביעד ואייל גולן.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

עדן אמסלם ואביעד כץ נפגשים אחרי הפרידה (צילום: יח"צ)
עדן אמסלם ואביעד כץ נפגשים אחרי הפרידה (צילום: יח"צ)


הקוסם איחד לכמה רגעים את הרצים למיליון, לסשן קסמים שילמד את אביעד בן ה-37, איך להתחיל עם בחורות עכשיו כשהוא פנוי ונעזר בעדן בת ה-24, כדי להדגים בפניו את כל הטריקים מערכת הקסמים החדשה שהשיק. יש יותר מוזר מזה? השניים נראו מיודדים מתמיד, אז או שזה נגמר ממש בטוב או שהקסם של דין עזר והם כבר בדרך לשלום בית.

אביעד נראה קצת עצוב (צילום: יח"צ)
אביעד נראה קצת עצוב (צילום: יח"צ)

דין סיפר שבאמצעות הטריקים שמלמד בערכה החדשה שיצר, הוא הכיר את אשתו הלן. תחזיקו אצבעות שהטריקים שלימד דין את אביעד יעזרו ועדן תחליט לחזור לזרועותיו. באחד הקסמים שלימד אותם הקוסם, הוא שיחק עם שני ספוגי לבבות ואעביר לב אחד שנמצא בידו, אל ידה של עדן. אביעד שלמד את הטריק מהצד, אמר לה: "הלב שלי אצלך". אין ספק שהוא נשאר רומנטי למרות הפרידה. חושבים שהם יחזרו?

הלוואי ויחזרו (צילום: יח"צ)
הלוואי ויחזרו (צילום: יח"צ)