בית המשפט העליון התיר היום (שלישי) לפרסם כי בני פרץ, מנהלו של הזמר אייל גולן, נחקר בעבר בפרשת "משחקי חברה" בחשד לביצוע עבירות מין. צו הפרסום הוסר לבקשת עיתון "הארץ" ולמרות התנגדותו של פרץ. כזכור, במסגרת הפרשה הורשע אביו של גולן, דני ביטון, והתיק נגד הזמר עצמו נסגר לאחר החקירה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

פרץ חשש לשמו הטוב וטען כי הפרסום יגרום לו נזק גם במישור האישי-משפחתי. בית המשפט אמנם לא הקל ראש בטענה הזו, אולם קבע כי הנזק שייגרם למערער במקרה זה אינו חורג מהנזק "הרגיל" המאפיין מצבים מסוג זה, שתמיד כרוך בהם כאב מהיבטו של הפרט הנוגע בדבר, על רקע הצורך להביא בחשבון את האינטרס הציבורי. "מכל מקום, כאמור, המערער יוכל לזקוף לזכותו בכל הקשר את העובדה שתיק החקירה נגדו נסגר", כתבו השופטים.


אייל גולן ובני פרץ (צילום: אלוני מור)
אייל גולן ובני פרץ (צילום: אלוני מור)

כזכור, על פי מקורבים, פרץ וגולן החליטו להפריד כוחות ולחלק את נכסיהם המשותפים, ביניהם חברת "ליאם הפקות" ונכסים משותפים נוספים המוערכים בקרוב ל-100 מיליון שקלים. בחודש יולי התפרסם תחקירם של העיתונאים גיא מרוז ואורלי וילנאי, שם התראיינו גולן ופרץ, לאחר שנחשפו עדויות של חלק מהקטינות בפרשה.


מ"ליאם הפקות" נמסר: "בני פרץ פעל ופועל תמיד רק עפ"י החוק. וכך גם נקבע על ידי פרקליטות מחוז תל אביב שהחליטה על סגירת תיק החקירה. 
לפני 7 שנים הוזמן בני פרץ לחקירה של חצי שעה בלבד. יודגש שמעולם לא הוגשה תלונה בפרשה כנגד בני פרץ".

בני פרץ (צילום: פאביאן קולדורף)
בני פרץ (צילום: פאביאן קולדורף)