הזמרת מאיה בוסקילה פרסמה אמש (שלישי) פוסט תמיכה בעד האמרגן בני פרץששמו הותר לפרסום כמי שנחשד בביצוע עבירות מין בקטינות. מדובר בפוסט נועז היות שבוסקילה היא אישה בעצמה והתמיכה שהיא הביעה בעבירות המיוחסות לו מעלה תהיות רבות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

"קראתי כתבה... על אדם נפלא, אדם שלעולם לא עשה רע לאף אדם! אדם שהוא צדיק נסתר מבלי לבקש מחיאות כפיים. חבר שלי, נכון , אבל לא בכדי!", כך כתבה והוסיפה: "יש אנשים שנקלעים לסיטואציות (מי כמוני יודעת), אנשים שנדבקים לבעיות מבלי שהם ירצו, אבל במדינה שלנו, אוהבים לעשות מזה חגיגה! די חברים, לא נמאס לכם? מה כואב לאנשים? מה כואב שאנשים מצליחים? למה צריכים להוריד אותם? מה התוצאה? היא מרגיעה אתכם? להביא אנשים שמצליחים לעצב על לא עוול בכפם? אז אספר לכם! את האמת!".



עוד מוסיפה בוסקילה, שכעסה על האשמות: "בני פרץ, איש מקסים שיש לו אישה מושלמת מכל הבחינות, לא צריך קטינה או דבר וחצי דבר מלבד מה שיש לו, שאגב בנה בשתי ידיים! אהבת אדם מתחילה במדינה שלנו מלפרגן, מלהכיל ולאהוב אדם , גם שהוא באולימפוס. די עם שנאת חינם! אם יש אדם שאני מאמינה בטוהר שלו זה בני פרץ!".

בני פרץ (צילום: מתן צור)
בני פרץ (צילום: מתן צור)

במקביל תקפה הזמרת את אורלי וילנאי וגיא מרוז שהעלו את הפרשה שוב לסדר היום וכתבה: "אם הצלחתם לנסות אפילו ללכלך אדם כל כך נקי... אל תבקשו ממני להגיע לתכנית שלכם! לעולם! לכו תמצאו חיים משלכם!". גם פרץ הגיב לדבריה של בוסקילה כשכתב: "מאיה אהובתי אל תתרגשי, הזוג הזה ממחזר שקרים אפילו רשויות החוק לא מתייחסים אליהם. אני אוהב אותך, והדבר החשוב לא להתייחס אליהם".

אולי וילנאי וגיא מרוז (צילום: מיכה קירשנר)
אולי וילנאי וגיא מרוז (צילום: מיכה קירשנר)