ממש השבוע ציינו הזמר ליאור נרקיס ואשתו ספיר את חגיגות עשר שנות הנישואים שלהם, אלא שאז הגיע שוב המשבר הגדול שפקד את הזוג בפעם השנייה בשנה האחרונה, ויחסיהם נקלעו למשבר. כך גם אישר איש יחסי הציבור של הזמר שאישר את הפרסומים השונים וטען כי יחסי הזוג עלו על שרטון.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כזכור, לפני מספר חודשים חוו ליאור וספיר משבר בקשר והסירו עוקב אחד מהשנייה ברשתות החברתיות - מה שהוביל בסופו של דבר אף לפרידה. אז, הכחיש הזמר את הדיווחים השונים וטען כי מדובר בתקלה טכנית ברשתות, אלא שהפרידה הייתה קצרה והם שבו לזרועות האחד של השנייה במטרה לתת צ'אנס נוסף לחיי המשפחה.


ליאור נרקיס (צילום: ינון סלוצקי)
ליאור נרקיס (צילום: ינון סלוצקי)

בעודם מנסים לעבוד שוב על הקשר, החליט הזמר לעשות שיתוף פעולה ראשון שלו עם אשתו והצטלם איתה בשבוע שעבר לקליפ לשיר החדש שלו "היינו עושים אהבה", בשיתוף עם להקת "כנסיית השכל". הזמר לא לקח בחשבון שהשיר והקליפ שהיו צפויים להשתחרר היום, יצאו בטיימינג לא טוב בקשר שלהם, כי במהלך השבוע האחרון הקשר בין השניים שוב נקלע לקשיים, הם שוב הסירו עוקב אחד לשנייה ברשתות ונראה כי אין לדעת מה העתיד צופן לנישואים שלהם.

הטיימינג לפרידה השנייה עשוי להריח לכם כמו אקט יחצני לקידום הקליפ והשיר החדש, גם לנו זה הריח ככה, אבל מקורבים לשניים מדווחים כי מדובר במשבר אמיתי שלא קשור לקידום הקריירה המוזיקלית של הזמר.

ליאור נרקיס וכנסיית השכל (צילום: ינון סלוצקי)
ליאור נרקיס וכנסיית השכל (צילום: ינון סלוצקי)