כנראה שליהיא גרינר לא מוכנה לשים את פרשית השוטר מאחוריה ושלושה שבועות לאחר שילדה את בתה השלישית, היא מתפנה להשיב אש ולהגיש נגדו תביעה נגדית. גרינר הגישה אתמול (שלישי) את כתב ההגנה וטענה כי השוטר עשה שימוש פסול בתפקידו ובנוסף הגישה תביעה נגדית על הפגיעה שנגרמה לה כתוצאה מהחלטתו של השוטר, הכוללת פגיעה בפרטיות, לאחר שלטענתה פרסם את כתובתה ברשתות החברתיות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

ליהיא גרינר מתעצבנת על השוטר (צילום: אינסטגרם)
ליהיא גרינר מתעצבנת על השוטר (צילום: אינסטגרם)


למי שלא מעורה בפרטי המקרה, לפני כחמישה חודשים גרינר שהתעסקה בטלפון הנייד במהלך הנהיגה, נעצרה על ידי שוטר ונכתב לה דו"ח. גרינר ההריונית דאז, התעצבנה מאוד מהמקרה והחליטה לגדף אותו ברשתות החברתיות. לאחר שספגה ביקורת רבה, החליטה גרינר להוריד את הסרטונים ולהתנצל על המקרה, אך זה לא הספיק למשטרה, שהחליטה לפתוח כנגדה תיק. השוטר לא התרצה מהמהלך והגיש גם תביעה אזרחית בגין לשון הרע על סך רבע מיליון שקלים.

ליהיא גרינר בסגירת התיק במשטרה (צילום: מתן צור)
ליהיא גרינר בסגירת התיק במשטרה (צילום: מתן צור)

כזכור, לפני כחודש התייצבה כוכבת הראליטי בתחנת המשטרה והגיעה להסדר מותנה ולסגירת התיק במסגרתו שילמה גרינר קנס בשווי 2,500 שקלים.

אילון עישר ממשרד סימון עישר דסקל ושו"ת מסר: "התביעה שהגיש השוטר הוגשה מתוך תאוות בצע ותאוות פרסום. גב׳ גרינר התנצלה על הסרטון שאין בו לשון הרע. בחירת השוטר להשיג את פרטיה האישיים של גרינר ולפרסם כתובת בית מגוריה תוך הפרת הוראות חוק הגנת הפרטיות הם ניסיון נקם עליו ייתן השוטר את הדין בבית המשפט".

ליהיא גרינר ועו"ד בן מעוז (צילום: אביב חופי)
ליהיא גרינר ועו"ד בן מעוז (צילום: אביב חופי)