הריב המתוקשר של שימי תבורי ואשתו יהודית באומן עם בניו של הזמר – בן אל, אלירן ודניאל, נמשך כארבע שנים וכעת הוא מחריף, לאחר שהתפרסם אתמול (רביעי) מכתב של האב, בו הוא תוקף את בנו, בן אל תבורי ואת אם בנו, אורטל עמר, כשכתב: "היא רעה מאוד, לא אמרה אפילו תודה ליהודית על הפרחים ששלחה".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בן אל לא נשאר חייב ומגיב לאביו באינסטגרם לעיני כל עוקביו. בין הדברים, הוא כתב כך: "הבולשיט והאוכל שאתה נותן לתקשורת על חשבון שם המשפחה שלנו פשוט לא לעניין. "לעומתך, שום אישה, לא משנה מי, לא תרחיק אותי מהילד שלי", וחזר לתקוף שוב את באומן, אשתו של תבורי.


אורטל עמר ובן אל תבורי (צילום: אינסטגרם)
אורטל עמר ובן אל תבורי (צילום: אינסטגרם)

יהודית באומן מגיבה לראשונה ל-TMI על דבריו של בן אל וקוראת לכל משפחת תבורי להתאחד ולהשאיר את כל המחלוקות בעבר:

"שימי, בן אל, אלירן, דניאל - אני מציעה למנוע כאן ועכשיו עוד ועוד הכפשות. באמצעות שיתוף פעולה תגבשו עצמכם ותעשו סולחה אמיתית. כיצד תמנעו? בואו תפגשו אצלכם או פה אצלנו, אני מבטיחה פה לכולכם שתהיה נקודת מפנה. פשוט אצא לי לסידורים לבד, כך שלא תכניסו אותי שוב כסיבה ממושכת כפי שעשיתם עד כה. זה הפתרון. תראו לאבא את הנכדים שלו, כי מגיע לו את הכל, הוא זה שנתן לכם את השם, את החיים ואת הלב. אתם מושפעים מכל אחד שזורק מילה ולא מקבלים מענה לרצונות שלכם".

שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: אבשלום ששוני)
שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: אבשלום ששוני)

"המאבק הזה שאבא יבוא לבד, היא לא הסיבה האמיתית. יש הסתרה רצינית וסיבות סודיות ועמוקות יותר מאשר יהודית ושוב יהודית. אני רק חלק קטן. האגו פה משחק תפקיד מאד נרחב. מי קודם יוריד את הראש, מי לפני מי - גן ילדים. אין שפה משותפת. כמה פעמים ציינתי שאני לא אבוא, לא אצטרף. בואו, נוכיח לכם שדבריכם הם מרירות וצלקות מהעבר ואני לא זאת שהולידה את הסכסוך והאגו שלכם. אבא אוהב אותכם ומגיע לו כבוד גדול, אבל אין סיבה לפרק נשואים לטובת שום דבר. מי שישן, אוכל ומטפל זה בת או בן זוג".

"לכם יש חיים ואתם לא חווים את מה שאני חווה ויש לכם עתיד וחיים משלכם. האמת זה ממש התעללות, סיפור והתנהגות חמורה וקשה והכי כואבת. יש פה פרשנות מטעה. סך הכל אבא רוצה לראות את נכדיו וכן לבד, בלעדי - אפילו שזה מעליב. תשפכו טיפת אור ומגיע לאבא אור גדול".

שימי תבורי ובנו בן אל (צילום: יח"צ)
שימי תבורי ובנו בן אל (צילום: יח"צ)