הזמרת ביונסה נואלס ובעלה הראפר ג'יי זי כבר 11 שנים יחד, בהן הביאו לעולם את בלו אייבי בת ה-7 ואת התאומים רומי וסר בני השנתיים. בשיחה לקראת הריאיון המלא למגזין "אל", שייצא רק בינואר 2020, ביונסה אומרת מהו הדבר שהכי מלחיץ אותה - האיזון בין העבודה לחיי המשפחה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק



ביונסה שיתפה: "אני מוודאת שאני נוכחת עבור ילדיי - לוקחת את בלו מבית הספר, לוקחת את רומי וסר לפעילויות שלהם, מפנה זמן לדייטים עם בעלי ומקפידה להיות בבית בזמן, לארוחת ערב עם משפחתי. ללהטט בין כל אלה יכול להיות מלחיץ, אבל אני חושבת שאלו החיים של כל אמא עובדת". צודקת.

לדברי הזמרת המצליחה, השאלה שהכי מעצבנת אותה היא "האם את בהיריון?", ולכל השואלים היא הגיבה: "צאו לי מהשחלות!". בקריאה הזו היא מצטרפת לשורה של כוכבות הביצה הישראלית, שלפני כחצי שנה התאגדו תחת הסלוגן "צאו לי מהרחם".  

ביונסה דווקא כן הסכימה לדבר ברוגע על דימוי הגוף שלה, שלדבריה כיום הוא בשיאו: "אם מישהו היה אומר לי לפני 15 שנים שהגוף שלי יעבור כל כך הרבה שינויים ותנודות, ושארגיש יותר נשית ובטוחה בקימורים שלי, לא הייתי מאמינה. אבל הילדים והבגרות לימדו אותי להעריך את עצמי מעבר למראה הגופני שלי, להבין שלהיות אני זה מספיק, לא חשוב באיזה שלב אני נמצאת בחיים. לשים ז** זה הכי משחרר שיש".



הכוכבת גם דיברה על ההצלחה שלה: "היא נראית לי אחרת עכשיו. ההפלות שעברתי לימדו אותי שאני צריכה להיות אמא לעצמי, לפני שאוכל להיות אם למישהו אחר. ואז הגיעה בלו, והחיפוש אחר הייעוד שלי נעשה כל כך עמוק. מתתי ונולדתי מחדש במערכת היחסים שלי".

היא סיכמה: "להיות 'מספר אחת' כבר לא בראש סדר העדיפויות שלי. הזכייה האמיתית שלי היא יצירת אמנות ומורשת, שתחייה הרבה מעבר לי. זה ממלא אותי". למען האמת, ב-TMI גם מרגישים מלאים אחרי הריאיון הזה.