הראל סקעת סגר אתמול (שלישי) מעגל כשהתייצב לערוך מבחנים ללהקות הצבאיות למתגייסים החדשים. לפני כעשרים שנה, הוא עמד בדיוק באותו מקום, רק בצד השני של השולחן כשנבחן בעצמו ללהקה צבאית. החוויה העלתה בו זיכרון שבחר לשתף ברשתות החברתיות, בו סיפר על פרוטקציות שהיו ועל תביעה שהגישה אמו נגד אלעזר שטרן, דאז קצין החינוך הראשי וכיום חבר כנסת במפלגת "כחול לבן" לצד בן זוגו של סקעת, עידן רול.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק



וכך פרסם בפוסט: "בחנתי היום ללהקות צבאיות, סגירת מעגל מרגשת. אני עצמי נבחנתי ללהקות ב-98. עוד לא היה מייל ואינטרנט, ורק נתנו לי פתקון שעברתי. שהתקשרתי לבקו"ם כמה חודשים אחר כך, לברר לאיזה להקה אני מתגייס, אמרו לי שבכלל לא נבחנתי. אני תכלס רציתי לוותר, אבל אמא שלי האלופה החליטה שלא, הריחה פרוטקציות ושתהפוך את העולם עד שיסתדר וכך עשתה, תוך כדי שתבעה את קצין החינוך דאז אלעזר שטרן".

הראל סקעת ובן זוגו בכנסת (צילום מסך)
הראל סקעת ובן זוגו בכנסת (צילום מסך)

"מאז נרשמה ביניהם פגישת התפייסות בהשבעה של עידן לכנסת. שנת שירות שלמה של טיולים בין בסיסים, הייתי בכל החיילות האפשריים ובסוף נכנסתי ללהקה. היה סיוט אבל היום ממרחק אני מודה על זה. לכל הזמרים והזמרות תזכרו שזו נקודה בדרך אז פרופורציה". בהחלט סגירת מעגל!