איש העסקים צחי חג'ג' חגג אמש (שבת) עשור חדש לחייו וציין את יום הולדתו ה-50 בביתן 1 ב"אקספו" בתל אביב. התייצבו מיטב הסלבס לחגיגות הנוצצות ונהנו משלל אטרקציות והופעות על הבמה, בין היתר של שלישיית מה קשור, נסרין קדרי, שלישיית רביבו וליאור נרקיס שהגיע להופיע וגם לבלות עם אשתו ספיר,למרות השמועות על המשבר ביחסים, שהתרחשו במקביל לצאת הסינגל החדש אותו צילם לראשונה עם אשתו.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

נסרין קדרי (צילום: אינסטגרם)
נסרין קדרי (צילום: אינסטגרם)


שלישיית מה קשור (צילום: אינסטגרם)
שלישיית מה קשור (צילום: אינסטגרם)

עוד בלטה טהוניה רובל שהגיעה עם הארוס הטרי, האדריכל יניב בן משה, פנינה רוזנבלום, גיא פינס, מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה, מיכאלה ברקו, לאה שנירר, נטלי דדון והחבר עמית פרליס, טיטי איינאו, אנה אהרונוב, דודו אהרון ואשתו נטלי לוי שהעלו את סרטון הטיק טוק הראשון שלהם מההכנות לאירוע ואחרים.



באותו מקום בדיוק נרשמה תקרית אופנתית מביכה של כוכבת הילדים מיכל הקטנה והאקסית של בן אל תבורי, אורטל עמר. השתיים הגיעו לאירוע עם אותה שמלה בדיוק, של המעצב הצרפתי אלכסנדר ווטיה, שעולה למי שתהה, מחיר צנוע של 6000 שקלים. אורטל עמר השאילה את השמלה, בעוד כוכבת הילדים רכשה את השמלה בחו"ל. לא רק שהשתיים לבשו את אותה שמלה בדיוק, הן גם לבשו את אותה המידה, בעוד מיכל הקטנה נמצאת בהריון מתקדם. התקרית עברה בשלום וגיא פינס תיעד את האירוע המביך בתמונה משותפת.

אורטל עמר, גיא פינס ומיכל הקטנה. אותה השמלה (צילום: פרטי)
אורטל עמר, גיא פינס ומיכל הקטנה. אותה השמלה (צילום: פרטי)