בשבוע שעבר הושחתו פניה היפות של המגישה גלית גוטמן בפרסומת שבה התנוססה על גבי אוטובוס שנסע ברחובות העיר בני ברק. אחד הנוסעים שעבר בסמוך למקום האירוע, הצליח לתעד בסרטון אדם חרדי, שקרע והשחית את הפרסומת מחלקו האחורי של האוטובוס.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אם חשבתם שידיעות בתקשורת שמגנות את התקרית ותגובה חריפה של גוטמן ימנעו את המקרים הבאים, טעיתם, כי מספר ימים אחרי האירוע של גוטמן גם רוסלנה רודינה נופלת קורבן למעשה הנורא. פרסומת לחברת אשראי בכיכובה של הדוגמנית, שהתנוססה על פני שלט חוצות גדול ברחוב הראשי של רמת גן, הושחתה.


השלט שהושחט (צילום: פרטי)
השלט שהושחט (צילום: פרטי)

בשלט החוצות המדובר נראית רודינה כשכל פניה מרוססות בצבע שחור, כמו כן רוסס גם אזור הצוואר ובית החזה שלה. רודינה הזדעזעה מהתקרית האלימה ומסרה בתגובה: "עצוב ומקומם שקמפיין לחברת אשראי בלבוש הכי בסיסי ולא פרובוקטיבי מביא קבוצות באוכלוסייה להתנהג בצורה כזאת ברוטלית. אני רוצה להאמין שמדבור במעשה קיצוני של אנשים קיצוניים ולא מייצג תופעה רחבה יותר".

"רק לפני שבוע נתקלנו במקרה דומה של גלית אני מזועזעת מזה ברמה האישית. אין לזה מקום בשנת 2019 ובכלל צריך להוקיע את ההתנהגות הזו מהחברה ואני מקווה שמי שעשה זאת יימצא וייענש".

מיכל גרא מרגליות, מנכ"לית שדולת הנשים: "רק בשבוע שעבר נחשפנו לתיעוד של השחתת מודעת פרסום עם הפנים של גלית גוטמן באור יום, והנה במרחק כמה רחובות משם שוב אנחנו עדים לעוד מקרה של השחתת פניה של רוסלנה רודינה משלט חוצות- רק משום שהיא אישה. כל השחתה שכזו, בין אם מדובר בנשים מפורסמות, פוליטיקאיות או נשים רגילות, היא מעשה אלים שמטרתו להעלים נשים, ולבטל את קולן ואת השפעתן. בבסיסו ההתייחסות לנשים כאל מפגע ואובייקטים מיניים שצריך להסתיר. ההדרה וההסתרה של נשים וניסיון ליצור מרחבים “סטריליים” מנשים היא משפילה ופוגענית. פעם אחר פעם המעשים חוזרים אבל העבריינים לא משלמים מחיר. הגיע הזמן שמשטרת ישראל תקבע מדיניות של אפס סובלנות למעשים המכוערים האלה, ותמצה את הדין עם העבריינים״.

רוסלנה רודינה (צילום: אוראל סופר)
רוסלנה רודינה (צילום: אוראל סופר)