חג המולד ממש מעבר לפינה והמלכה אליזבת השנייה מציינת אותו עם שלל ארוחות וחגיגות מלכותיות. על פי ה"דיילי מייל", הדוכס והדוכסית מסאסקס, הארי ומייגן, לא ישתתפו בערב יום שני במסיבה השנתית בארמון בקינגהאם. גורם נוסף טען כי הזוג גם לא יגיע לארמון ביום רביעי, לארוחת הצהריים המסורתית שלפני הכריסמס.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

עוד באוקטובר דיווח העיתון "סאנדיי טיימס" כי ההורים הטריים יעשו הפסקה של שישה שבועות, החל מחודש נובמבר, בכדי ליהנות מזמן משפחתי עם בנם ארצ'י הריסון ואמה של מייגן, דוריה רגלנד.


הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י (צילום: רויטרס)

"הדוכס והדוכסית מסאסקס מצפים לזמן איכות משפחתי לקראת סוף החודש הזה", אישר בהמשך דובר הסאסקס. "לאחר שבילו את שתי חגיגות חג המולד האחרונות בסאנדרינגהאם (כפר אנגלי הידוע בעיקר כאתר המועדף על המלכה אליזבת השנייה), הוד מלכותם יעבירו השנה את החג כמשפחה חדשה, עם אמה של הדוכסית, דוריה רגלנד".

עוד צוין בהודעה כי "ההחלטה תואמת את התקדים שקבעו בעבר בני המשפחה המלכותית, בתמיכתה של הוד מלכותה המלכה". לאלו שעוקבים, התקדים שייך לנסיך ויליאם ולקייט מידלטון, שבילו את החגים בשנת 2012 עם משפחת מידלטון.

בסך הכל הולכים בעקבות ויליאם וקייט (צילום: Getty images)
בסך הכל הולכים בעקבות ויליאם וקייט (צילום: Getty images)

כבר בנובמבר דיווח מגזין ה"ואנטי פייר" כי הארי ומייגן בילו את חג ההודיה עם אמה של מייגן בארצות הברית וכי יש סיכוי שהשניים יישארו בארה"ב במשך כל תקופת החגים. הארי ומייגן עצמם לא הגיבו על הדיווח.

כזכור, רק לפני חודשיים פורסם כי המלכה אליזבת השנייה כנראה החליטה להסיר את תמונת האירוסים של השחקנית בת ה-38 ונכדה בן ה-35 משולחן חדר המנוחה שלה בממלכה, כתגובה לכך שחשפו את חייהם האישיים בסרט תיעודי, דבר שהמלכה לא ראתה בעין יפה.

לא נעים מהמלכה, גם ככה היא לא מתה עלייך. המלכה, הארי ומייגן (צילום:AFP)
לא נעים מהמלכה, גם ככה היא לא מתה עלייך. המלכה, הארי ומייגן (צילום:AFP)