כנראה שהרוחות בממלכה הבריטית ממש סוערות אחרי הסרט התיעודי שיצא בשבוע שעבר המלווה את הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל במסעם באפריקה. הזוג המלכותי פתחו את ליבם בסרט ודיברו על ההיריון עם ארצ'י, הלידה והיחסים הסבוכים של הנסיך הארי עם אחיו הגדול הנסיך וויליאם. מקרובים לארמון דיווחו כי משפחתו של הנסיך הופתעה מהכנות והפתיחות של השניים מאחר והדבר לא מקובל במשפחת המלוכה.

(הנסיך הארי ומייגן מרקל בביקורם באפריקה (צלם:רויטרס
(הנסיך הארי ומייגן מרקל בביקורם באפריקה (צלם:רויטרס

המלכה אליזבת השנייה, סבתו של הנסיך הארי, כנראה לקחה ממש קשה את הבחירה של הזוג לחשוף את חייהם האישיים וגולשים מסורים הבחינו בשינוי

משמעותי בחדרה של המלכה. נראה שאליזבת החליטה להסיר את תמונת האירוסים של השחקנית בת ה-38 ונכדה בן ה-35 משולחן חדר המנוחה שלה בממלכה, תמונה שהתגלתה לראשונה בשנת 2018 על ידי המגזין Hello!, במהלך ביקור של השגריר האוסטרלי בבריטניה. 
עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מצד שמאל המפגש העדכני ללא התמונה (צילום מסך)
מצד שמאל המפגש העדכני ללא התמונה (צילום מסך)

בביקור שנערך לאחרונה בין בכירה ספרדית למלכה אליזבת השנייה, נראה כי התמונה בעלת המסגרת האפורה הוסרה משולחנה של האחרונה ונשארה רק תמונתו של אחיו הגדול ויליאם ואשתו קייט מידלטון. ייתכן שהמלכה בחרה צד בסכסוך המתמשך בין האחים?

נזכיר כי לפי גורמים המקורבים למשפחת המלוכה, הסכסוך בין האחים החל על רקע רצונו של הנסיך הארי להתחתן עם מרקל, לאחר פחות משנה של הכרות. על פי הדיווחים, ויליאם הזהיר את אחיו הצעיר כי הרומן מתפתח מהר מדיי ומאז יחסיהם עלו על שרטון.