כוכבת הריאלטי ליהיא גרינר, לא מפסיקה לייצר כותרות וכעת היא חושפת שהיא סובלת מדיכאון אחרי לידה. תשאלו למה? כנראה ההורמונים המשתוללים, אולי חוסר שעות שינה? אז זהו שלא, בגלל סיבה אחרת לגמרי. על פניו, הלידה של אושיית הריאליטי עברה חלק. כל כך חלק, שבשלב הצירים גרינר העדיפה להישאר באולפנים של ערוץ "רשת 13", במקום להיות בחדר לידה ולצלם את התוכנית שלה עם נעמה קסרי, עד ממש לרגע האחרון.

6116720904001


עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אז, היא עוד לא ידעה שזאת תהיה התוכנית השנייה והאחרונה שלה ברשת וכל המאמץ וההשקעה לא ישתלמו לה בסוף. אין ספק שהכל התגמד כשגרינר התברכה באליאנה, פעוטה טרייה ושלישית שהצטרפה לשני אחיה: מייקי וג'ולין. היום (רביעי), חודש אחרי הלידה גרינר חושפת בסטורי שהיא סובלת מדיכאון אחרי לידה. הסיבה: הציצי. ובמילותיה: "הציצי הוא מאסיבי".



בסרטון עם עיניים אדומות מבכי משתפת גרינר: "דיכאון אחרי לידה - התחלנו. אין לי מה ללבוש, אני לא נכנסת לשום דבר. אפילו הבגדים שלי, שקניתי בזמן ההיריון, עכשיו שאני אחרי לידה, זה לא עולה עליי. כי הציצי שלי גדל ושום דבר לא נסגר. מצאתי את עצמי היום בוכה בבית, כי אני לא מוצאת מה ללבוש. אבל הציצי הוא מאסיבי וגם הראש. עוד שבועיים אני נכנסת לאימונים. די זה לא כיף, זה מצב לא נוח ולא נעים. יאללה תתאפסי על עצמך אחותי".