לפני מספר ימים כוכבת הריאליטי, קים קרדשיאן, חשפה את התמונה המשפחתית הנהוגה לקראת חג המולד הקרא ובא. הפעם בחרו קרדשיאן ובעלה קנייה ווסט, לא להתכנס יחד עם כל משפחת קרדשיאן-ג'נר ולבחור בכרטיס ברכה אישי שלהם ושל ארבעת ילדיהם.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

לגבי ההחלטה המפתיעה להפריד כוחות ולצלם עם המשפחה המצומצמת בלבד, אמר מקורב למשפחה ל-E! כי: "משפחת קרדשיאן-ג'נר החליטה לעשות כל אחד מהם תמונות של כרטיס חג המולד עם משפחותיהם האישיות. זה לא שהמשפחה לא יכלה להסכים על נושא", הרחיב המקור, "כולם רק רצו להדגיש את משפחותיהם באופן אינדיבידואלי".



אך כעת מסתבר שלמרות שניסו לחסוך מעצמם כאב ראש של איחוד המשפחה הגדולה, גם במשפחתם המצומצמת של קרדישאן-ווסט, לא קל לכנס את ששת הפרסונות לתמונה מחויכת אחת. לבתם הבכורה של הזוג, נורת' ווסט בת ה-6  כבר יש גינונים של כוכבת ומסתבר שהייתה ב"יום שיער רע" ולכן לא הסכימה להצטרף לתמונה המשפחתית.



אז איך בכל זאת אנחנו רואים את המשפחה המאושרת יחד? קרדשיאן וווסט הצטלמו עם שלושת ילדיהם שכן הסכימו להשתתף וביום למחרת, שנורת' קמה עם מצב רוח טוב יותר, החליטה שכעת היא מוכנה לתמונה. הקרדישאן הגיעה עם בתה לצילומים נוספים ותודות לאלוהי הפוטושופ, חיברו אותה לתמונה המשפחתית, כאילו הסאגה הזאת בכלל לא התקיימה. אמרנו כבר שזה נראה זוהר רק בתמונות?