נורת' ווסט צורחת
קים קרדשיאן ובני משפחת הריאליטי-טראש שהפכו תוך כמה שנים למפלצות תהילה שמוכרות במיליוני בתים ברחבי הגלובוס, ידעו למה הם נכנסים כשהחלו לתעד את חייהם לטובת תכנית מציאות חושפנית שמייצרת כותרות רכילות בתדירות של אחת בכל כמה שעות. אבל מה לגבי אלה שנולדו לתוך המציאות הזוהרת (כביכול)? אותם אף אחד לא שאל.
 אחת המצטרפים החדשים יחסית למשפחה המגה-מדוברת היא נורת' ווסט, הבייבי בת השלוש של מלכת הריאליטי ובעלה קניה ווסט, שעברה בסוף השבוע (עוד) התקף זעם מול המצלמות של עשרות צלמי הפפראצי שהקיפו אותה, כשהגיעה עם אמא לבילוי בניו יורק. התוצאה: צרחות, מבט מבוהל וכעת מתפרץ מתועד היטב, שנראה כאילו הצליח להבהיל גם את אמה המתועדת (שלא נבוכה כל כך בקלות בדרך כלל).
כועסת! נורת' ווסט עם קים קרדשיאן (צילום: Splashnews)
כועסת! נורת' ווסט עם קים קרדשיאן (צילום: Splashnews)

הצעקה. נורת' ווסט בעיר הגדולה
הצעקה. נורת' ווסט בעיר הגדולה


נורת', שנמנית על חבורת הילדים המדוברים ביותר ברחבי העולם (שהוטבלה על ידי הוריה לנצרות בירושלים לפני כשנה וחצי), לא נראתה מרוצה כשקלטה את הפלאשים בדרך לבילוי עם חברה קטנה בתפוח הגדול. אחרי שתועדה עם מאמא קימי לפני ארוחת הצהריים ואז שוב כשיצאו מהמסעדה, נסעו לבלות במשחקייה בעיר, אבל אז, מול תקתוק מצלמות הפפראצי (מלחיץ גם עבור מפורסמים בוגרים ומנוסים ממנה), לא עצרה את הכעס כשצווחה בקול של זאטוטה לעבר הצלמים: "אמרתי, בלי תמונות, אל תצלמו תמונות!".
תיעוד קשה? זו לא הפעם הראשונה שהבייבי ווסט מתועדת כשהיא זועמת מול הצלמים ודורשת מהם הפסיק לצלם אותה. אבל כל עוד הוריה המפורסמים של נורת' ימשיכו להגיע לכותרות ולעניין את קהל של מיליונים בדרך זו או אחרת, זו כנראה גם לא הפעם האחרונה.
כבר מבינה מה קורה סביבה. קרדשיאן עם נורת' ווסט
כבר מבינה מה קורה סביבה. קרדשיאן עם נורת' ווסט