אחרי שלוש שנים ביחד, נראה שהזמרת בת ה-31 נפרדה מהחבר שלה, איש העסקים חסן ג'מיל. היחסים של השניים עלו לראשונה לכותרות לאחר שתמונה שלהם מבלים בספרד הופצה ברשתות החברתיות כבר בשנת 2017.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gossip Room (@gossiproomoff) on

מאז, ריהאנה שמרה על הרומנטיקה שלה עם ג'מיל בפרטיות, אך רק לאחרונה החלה להיפתח ולספר יותר על מערכת היחסים שלה ועל איך היא מרגישה לגבי החבר המיליארדר. בראיון שערכה למגזין "Interview", ריהאנה שיתפה פרטים על חייה האישיים וכיצד היא העדיפה את מערכת היחסים ביניהם, על פני לוח הזמנים המקצועי שלה

"רק השנתיים האחרונות התחלתי להבין שאתה צריך לפנות לעצמך זמן, כי הבריאות הנפשית שלך תלויה בזה", אמרה הזמרת בראיון, "אם אתה לא שמח, אתה לא תשמח אפילו לעשות דברים שאתה אוהב לעשות. זה היה מרגיש כמו מטלה. אני אף פעם לא רוצה שעבודה תרגיש כמו מטלה. הקריירה שלי היא המטרה שלי, וזה לעולם לא אמור להרגיש כמו שום דבר מלבד מקום שמח"

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by E! Online Brasil (@eonlinebrasil) on

היא הוסיפה: "התחלתי במערכת יחסים חדשה והיא חשובה לי. הגעתי למסקנה שאני צריכה לפנות זמן לזה. בדיוק כמו שאני מטפחת את העסקים שלי, אני צריכה לטפח גם את זה. אני אשבית את העניינים המקצועיים במשך יומיים, שלושה בכל פעם".

בחודש אוגוסט שנה שעברה אמה של ריהאנה ואחד מאחיה יצאו עם הזוג המאושר לארוחת ערב במסעדה בסנטה מוניקה, קליפורניה, והוכיחו כי הדברים הולכים למקום מאוד רציני. אז זהו, שלא. יש סיכוי שהיא תחזור לדרייק? ימים יגידו. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by FENTY NATION (@fentynation) on