הראפר דרייק יציין בסוף השבוע את יום הולדתו ה-33, אך ככל הנראה הוא לא הצליח להתאפק והחליט להקדים וציין את חגיגות יום הולדתו ביום שני האחרון. יחד עם פמליית חבריו, דרייק הגיע למועדון לילה והופתע לגלות שהחליטה לכבד אותו בנוכחותה, לא אחרת מהאקסית המיתולוגית, הזמרת ריהאנה.

"ריהאנה הגיעה עם שתי חברות ונכחה במקום מספר שעות. היא ודרייק דיברו ממושכות, חייכו וצחקו. זה היה נראה כמו אינטרקציה נעימה מאוד של שני חברים טובים", סיפר מקור ל-E NEWS, "ריהאנה רקדה ונראתה במצב רוח טוב. דרייק נראה נרגש מהנוכחות המפתיעה שלה". בנוסף לבקבוקי האלכוהול שזרמו לכיוון השולחן המיוחס, נראה שדרייק לא יכל לוותר על הארוחה האהובה עליו ודאג לאספקת המבורגר וצ'יפס  לכל חבריו.



כזכור, דרייק חשק בקרבתה הרומנטית של ריהאנה במשך שנים והיא מצידה סירבה וטענה כי הם ידידים טובים ושותפים לעבודה בלבד. לאחר התעקשויות אין ספור מצד הראפר היהודי ולאחר שהכריז בטקס פרסי המוזיקה בשנת 2016 כי הוא מאוהב בה מגיל 22, ריהאנה נכנעה ונפלה למשך זמן קצר לזרועותיו. לאחר שהשניים נפרדו, אתרים דיווחו כי היחסים ביניהם עלו על שרטון והם ניתקו קשר, אך כעת נראה שהם מחדשים את החברות הטובה שקדמה לרומן הסוער ומצליחים ליהנות מהחיבור האפלטוני.

דרייק וריהאנה (צילום:אינסטגרם)
דרייק וריהאנה (צילום:אינסטגרם)