דייר "האח הגדול", אסיף אלקיים, מתמודד עם פרידה טרייה מכוכבת הריאליטי והמגישה, מעיין אדם, לאחר שהחליטו להפריד כוחות כמה ימים לפני כניסתו לבית הסגור. אדם שמגישה פינה בתכנית הבוקר "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, הגיעה יום למחרת הפרידה לשידור והתייפחה בבכי בשידור חי. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

המגישה בת ה-32 שהייתה בת זוגו של אלקיים במשך שנתיים, הסבירה שהם נפרדו כי היא רוצה בקרוב מאוד להיות אמא בעקבות גילה ושבן זוגה לא מרגיש בשל לילדים עדיין. אלקיים עזב את ביתם המושתף בפתח תקווה ונכנס שבור לב לבית האח הגדול. 

אסיף אלקיים, צילום: צילום מסך רשת 13
אסיף אלקיים, צילום: צילום מסך רשת 13

במסגרת משימה שתשודר היום (רביעי) בפרק של "האח הגדול" בערוץ "רשת 13", הדיירים היו חייבים לחייך בלי הפסקה ומי שלא חייך, צבר פסילה. בכל פעם עימתו דייר אחר עם קטע קולי מרגש והם היו צריכים לעמוד במשימה. בעוד לגדי פניבילוב השמיעו את בנו הקטן קורא לו, לאלקיים השמיעו קטע מהשידור בו מעיין בכתה וסיפרה על הפרידה. 

אסיף אלקיים שומע את קולה של מעיין אדם ומתפרק (צילום: באדיבות רשת 13)

אלקיים חייך וקיבל חיבוקים מכל דיירי הבית ולאחר שהסתיים הקטע, יצא לחצר להירגע ובכה בעצמו. מה דעתכם? השניים יחזרו כשאלקיים יצא מבית "האח הגדול"? ימים יגידו. 

מעיין אדם בחרה שלא להגיב ל-TMI, אבל כן בחרה להגיב במרומז בחשבון האינסטגרם שלה, שכתבה: "יש משהו מהפנט בבגד אדום, אולי משום התחושה שלבשת את הגוף שלך הפוך - עם הלב בחוץ. זה יפה בעייני, אפילו כשחסרה לו חתיכה".

מעיין אדם, אסף אלקיים, צילום: שוקה כהן
מעיין אדם, אסף אלקיים, צילום: שוקה כהן