פריסליה קשתי, שהמשיכה לתפעל אינסטגרם פעיל בזמן שישבה בכלא בגין גרימת מוות ברשלנות, ערערה על דינה לבית המשפט העליון, שהיום (רביעי) פסק בעניינה. בית המשפט העליון קיבל את עמדת הפרקליטות והותיר על כנו את העונש שהוטל על כוכבת האינטסגרם, שנתיים מאסר בפועל. קשתי, בת דודתו של כוכב הריאלטי, טום קשתי, הורשעה בגרימת מוות ברשלנות ובהפקרה של הולך הרגל דוד מזרחי ז"ל.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

על פי עובדות כתב האישום, ביום 14.12.2015, פגעה הנאשמת ברכבה בהולך הרגל דוד מזרחי, בן ה-80, אשר חצה כביש במעבר חציה ונמלטה ממקום התאונה מבלי להושיט לו עזרה. רק כעבור כ-40 דקות, דיווחה הנאשמת לרשויות על התאונה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tom Kashty ♠️ (@tomkashty) on

הנאשמת הורשעה, לאחר ניהול הוכחות, בעבירות של גרימת מוות ברשלנות והפקרה לאחר פגיעה בנסיבות מחמירות. בית המשפט המחוזי מרכז-לוד קבע כי על הנאשמת יוטל עונש של 24 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי, פסילה למשך 7 שנים ופיצוי בסך של 50,000 ₪ למשפחת המנוח.

הנאשמת הגישה ערעור על גזר הדין לבית המשפט העליון, שברובו נדחה. בפסק הדין צוין, כי "אל מול המחזה מכמיר הלב של צעירה בראשית דרכה בחיים, נעדרת עבר פלילי, העומדת בפני בית המשפט, לבושה במדי אסירה כשהיא ממררת בבכי ומבקשת הקלה בדין, יש להנכיח בענישה את קדושת חייו של קורבן מעשיה בהם פגעה המערערת, שעדיין מתקשה לראות את אחריותה להם, ולגלות כלפיו וכלפי בני משפחתו מידת אמפתיה ראויה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Prisilia Kashty (@whereispk_) on