לפני חמישה חודשים צעד היוטיובר וכוכב הרשת המצליח, אלעד לוי, בשביל החופה ונישא לבחירת ליבו, כוכבת הרשת ליהי בנין, באירוע עמוס בכוכבים. במקביל הוא כבש את רשימות הסרטונים החמים עם מיליוני צפיות, כיכב בסדרת הרשת "המופע של אלעד לוי" יחד עם השחקן אורי גבריאל והשיק בחודשים האחרונים את סדרת הרשת המצליחה "אלעד ולי עושים חיים" עם חצי מיליון צפיות לפרק, לצד קמפיין זוגי עם אשתו הטרייה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אלעד לוי, ליהי בנין (צילום: אביב חופי)
אלעד לוי, ליהי בנין (צילום: אביב חופי)

זאת הייתה אמורה להיות התקופה המאושרת בחייו של לוי בן ה-29, אלא שרגע אחרי שהסדרה יצאה לפגרה, בעודו מתכנן לנצל את הזמן הפנוי לחופשה עם אשתו כדי להטעין מצברים, מצא עצמו לוי מתעורר לבוקר סיוט כשחצי מפניו משותקות. לוי לא הצליח לחייך או להזיז חצי מפניו, והובהל במהרה לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים, שם הוא מאושפז בימים האחרונים ועובר סדרת בדיקות מקיפה. לוי אושפז בתחילה עם דלקת באוזן שהתפתחה לדלקת בעצב השריר (פציאליס) והוא צפוי לעבור פיזיותרפיה וטיפולים נוספים בחודשים הקרובים על מנת להחלים בהקדם.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by אלעד לוי - Elad Levi (@elad.levi.official) on

למי שהסיפור נשמע מוכר, ככל הנראה לוי סובל מהתסמונת על שם "בל", ממנה סבלה מיכל אנסקי שגרמה לשיתוק חלקי של פניה ושיבשה את אופן הדיבור שלה. עדיין לא הוחלט סופית האם זה האבחון ממנו סובל לוי ולכן כוכב הרשת יישאר לאשפוז לעוד שלושה ימים נוספים בבית החולים, במהלכם יעבור סדרת בדיקות ובירורים. לצידו יושבת ותומכת אשתו הצעירה בת ה-22 ליהי בנין. בחמישי הקרוב היו צפויים לוי ובנין להשיק סינגל חדש משותף הנקרא "תגידו תודה", ולמרות מצבו הרפואי של לוי, מתכננים השניים לעמוד בתוכניות ולהשיק את הסינגל. בריאות שלמה!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Michal Ansky (@michalansky) on