כל העולם הוכה בתדהמה אמש (ראשון) עם הבשורות על מותו הטרגי של אגדת הכדורסל, קובי בראיינט. לצד הקולגות מעולם הספורט, גם הסלבס בעולם ספדו לכוכב ה-NBA, אליהם הצטרפו גם הידוענים בארץ, שנפרדו מבראיינט ברשתות החברתיות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

קובי באיינט וביתו (צילום: רויטרס,Harry How/Getty Images)
קובי באיינט וביתו (צילום: רויטרס,Harry How/Getty Images)

לזמר בן אל תבורי הבשורה נגעה בנקודה רגישה, בעקבות התפקיד החדש שלו כאבא, כשהעלה תמונה של בריאנט עם בתו וכתב: "אוקיי אני לא מבין גדול או בכלל בכדורסל אבל האסון הזה כל כך קשה לי אישית. יצא לי להתבונן באינסטגרם של קובי ובשניות אפשר להבין איזה מדהים הוא באישיות. האובדן הזה מאד קשה לכולנו, אבל לי הכי כואב וקשה בגלל הילדה הקטנה שלו שהייתה איתו. זה קורע לי את הלב ובתור אבא די טרי, אני לא מפסיק לבכות. תחיו את החיים, תיהנו מהם, חיים פעם אחת ואי אפשר לדעת מה יקרה בעוד שעה מעכשיו. נצלו כל רגע, אל תתנו לאף אחד להוריד אותכם".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Benel Tavori - בן אל תבורי (@beneltavori) on

בן אל תבורי עם תו פרינס(צילום: אינסטגרם)
בן אל תבורי עם תו פרינס(צילום: אינסטגרם)

גם אשת הספורט והמגישה אופירה אסייג כתבה: "טרגדיה נוראית. אחד הכוכבים הכי גדולים ואהובים בעולם, זה עצוב, לא נתפס". השחקנית ההוליוודית תוצרת כחול לבן, גל גדות, העלתה תמונה של הכוכב לאינסטגרם וכתבה: "תנוח בשלום אגדה". מורן אטיאס הצטרפה להספדים וכתבה: "איזו טרגדיה שאף מילה או פוסט יכולים לתאר. החיים כל כך שבירים, תנחומיי העמוקים למשפחה ואהבה לכל אלה שאיבדו את חייהם בתאונה. תנוח על משכבך בשלום".

גל גדות (צילום: Kevin Winter, getty images)
גל גדות (צילום: Kevin Winter, getty images)

חבר הכנסת בדימוס, אורן חזן, העלה זיכרונות וכתב: "אני לעולם לא אשכח את תחרות ההטבעות הראשונה שלו, זה היה באולסטאר 1997, שכבתי כהרגלי מאושפז על סף ייאוש בבית החולים ואז הגיע הרגע שקובי שבר את כל חוקי הטבע והימם את העולם, עם הטבעה שכולה ריחוף באוויר, תוך העברת כדור בין הרגליים, כל הדרך לטבעת. זה היה רגע שגרם לי להאמין שהכל אפשרי".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ח"כ אורן חזן (@oren.hazan) on