לפני שבעה חודשים המפיק האגדי, מוטי רייף, כרע ברך וביקש את ידו של בן זוגו בשנה האחרונה, סימור לוזון. ההצעה המרגשת התרחשה כזכור ביוני 2019, במהלך חופשה רומנטית של השניים בגרמניה, במסגרת חגיגות יום הולדתו של לוזון. רייף שהחליט להפתיע את בן זוגו, לקח אותו למופע אופרה בעיר הגרמנית. כשהשניים ביקרו מאחורי הקלעים את המנצח היהודי ומנהל בית האופרה, כיאה לרייף שידו בכל, כרע איש האופנה ברך על השטיח האדום, ועל רקע ליווי של זמרת אופרה וסולן שלף טבעת וביקש את ידו של סימור הנרגש.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Motty Reif (@mottyreif) on

מאז חלפו חודשים ספורים ונראה כי סופסוף הזוג מתחיל בהכנות לחתונה הצפויה. ל-TMI נודע כי המפיק האהוב בתעשייה מתכנן להינשא בסוף חודשי הקיץ הקרובים. עוד גילה שרייף, שכבר מתורגל בהפקות אירועים גרנדיוזיות, נמצא בימים אלה בחיפושים אחר מקום אירוע מיוחד בו יהפוך לגבר נשוי.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Simor Louzon (@simorlouzon) on

אלא שהמוזמנים לחתונה לא יאהבו לגלות כי הם יאלצו לנסוע כשעה וחצי בדרכים בכדי לחגוג עם החתן והחתן, כי אחד היעדים שנמצאים כעת בעדיפות גבוהה לרייף וארוסו, הוא גן אירועים ששוכן בקיבוץ גנוסר ומשקיף על הכנרת. אם הצדדים יגיעו להסכמות רייף ובן זוגו יינשאו על רקע מי הכנרת התכולים. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Simor Louzon (@simorlouzon) on