בשבת האחרונה הודחה הדיירת רות אלבז מבית "האח הגדול" והיא המודחת השלישית מתחילת העונה. רגע אחרי שעזבה את אולפני נווה אילן, חזרה אלבז לזירה שבה היא התפרסמה לראשונה וצייצה בטוויטר על חזרתה הביתה. במקביל הוזמנה הדיירת לשעבר אתמול (ראשון) להתארח בתוכניות רבות בערוץ "רשת 13", כפי שנוהגים לעשות עם כל מודח מהבית, אלא שאחרי לילה שלם בלי שינה, ההלם של ההדחה והחזרה הביתה, וממצב של אנונימיות מוחלטת לפרסום בין רגע, גרמו לרות לחוש ברע.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בעקבות זאת בוטלו לה צילומים ל"צינור" והיא התבקשה להגיע רק לראיון אישי קצר בפאנל של "הדוח היומי" בהנחיית יעל בר זוהר וקובי מחט, כפי שמוזמנים כל מודחי האח הגדול הטריים. גם כוכבת האח הגדול לדורותיו אביבית בר זוהר הוזמנה להתארח בפאנל עם קותי סבג, בכדי לפרוש את משנתה על העונה הנוכחית של האח הגדול, מנקודת מבט של דיירת מנוסה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ruth elbaz (@ruth_elbaz) on

הדיווחים השונים מסרו הבוקר כי רות סירבה לשבת באותו פאנל עם בר זוהר אבל אנחנו פה בכדי לעשות לכם סדר. היות שרות לא חשה בטוב, היא סיימה את הראיון האישי במהרה ולא המשיכה לפאנל עם בר זוהר, כי הובטח לה מההפקה שמיד אחרי הראיון האישי היא משוחררת למנוחה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

שלום לך סלפי ראשון לשנת 2020

A post shared by Ruth elbaz (@ruth_elbaz) on

אלא שלבר זוהר היה נוח לרכב על הגל והיא אצה רצה לדווח בסטורי שהמודחת הטרייה סירבה להצטלם ולהיכנס לשידור יחד איתה, בגלל הדעות הפוליטיות השונות בין השתיים. רות למי שפספס היא שמאלנית ובר זוהר היא ביביסטית. אז למרות המהומה על שום דבר, נדווח כי האירועים הוצאו מהקשרם ורות בסך הכל חשה ברע. 

אביבית בר זוהר נגד רות אלבז (צילום: אינסטגרם)