בתום הפסקת אש של כשנה וחצי התחדשו הקרבות בין אסי עזר לשי גולדשטיין. תקציר הקרב הקודם: בתוכנית הבוקר שלו עם לאה לב ברדיו 103 אמר גולדשטיין על רקע דבריו המוקלטים של עזר, “מות, מות". את עזר זה לא הצחיק, והוא הגדיל לעשות כשהאשים את גולדשטיין בהומופוביות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

גולדשטיין מצדו הזכיר לו שתוכניות הטלוויזיה שהוא מנחה נועדו בין השאר להשפלת אנשים. ביום שלישי שעבר ישב עזר בבית הקפה “לאב איט" ליד תיאטרון הבימה יחד עם כלבו והביע את דעתו בקולי קולות על גולדשטיין. בין הפנינים: “שי גולדשטיין הבן יונה ממשיך להתנכל לי וללכלך עליי בכל הזדמנות אפשרית בתוכנית שלו ברדיו 103".

גולדשטיין, זה נכון?
“נו, באמת".

אסי עזר בחר שלא להגיב.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

מוכן לגמר. מי שמגיע לתמונה 4, שלא יגלה לנועה קירל

A post shared by Assi Azar (@assiazar) on

אחרי הפרסום הבלעדי של ליאורה על כך שהנשיא לשעבר משה קצב משלים את כתיבת ספרו האוטוביוגרפי על עלייתו המטאורית והתרסקותו המפוארת, נותרה לקצב בעיה קטנה אחת, אך גם היא נפתרה: הוצאות הספרים שאליהן שלח את כתב היד השיבו בשלילה מוחלטת, אך לאחר מאמצים נמצא לספר בית.

שלום למשה קצב, תסכים לפרסם את הפרק הראשון במדור שלי? מי סירב לפרסם את הספר ומי לבסוף הסכים?
“אני לא מעוניין. תודה".

משה קצב (צילום: רויטרס)
משה קצב (צילום: רויטרס)

> חברי מועדון יגואר נפגשו בשישי בבוקר באולם התצוגה של יגואר בהרצליה פיתוח להשקת דגם חדש. לאחר המינגלינג חשף דני עייני - מבעלי חברת המזרח והיו"ר שלה - את הדגם המיוחד עם חבילת האבזור הייחודית לישראל.