חברת הכנסת בדימוס נאוה בוקר, שתככב בקרוב על המסך בעונה החדשה של "הישרדות VIP", פותחת חזית מול אומן העבר חיים צינוביץ'. 20 שנה אחרי השרוף, חיים צינוביץ' רושם קאמבק, אלא שיש מי שלא נותר אדיש לצעדיו ובצדק. ח"כ נאווה בוקר ששכלה לפני כעשור את בעלה ליאור בוקר באסון השריפה בכרמל העלתה אמש (שבת) פוסט מרגש לרשתות וכתבה:

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

"חיים צינוביץ' חוזר לדמות השרוף, בחוסר רגישות משווע לוקח דמות של אדם שנשרף בפניו ועושה על זה קריירה. בשנת 2000 התחזה צינוביץ' לשרוף, אמן שסבל מכוויות קשות ופניו חבושים ובכלי התקשורת הושמעו שיריו והסיפור המרגש. לאחר מספר שבועות חשף צינוביץ' את פניו בטלוויזיה והתרמית התגלתה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by נאוה בוקר - Nava Boker (@nava_boker) on

"ניסיתי אז להבין את הרצון שלו להראות שהתקשורת מחפשת סנסצניות, אך הזדעזעתי לגלות שבימים אלה שוב חזר צינוביץ' לדמות שנשרפה בפניה, כדי לקדם את המופע שלו. לנו ולבני המשפחות שאיבדו את יקיריהן בשריפה מאד קשה עם זה. מעלה קונוטציות קשות מאד. זה מצמרר כואב ופוגע. ומה ירגישו אלה שסובלים באמת מכוויות קשות. עברת את הגבול אז אני מציעה לך כמוזיקאי מוכשר להתחשב ברגשות של אלה שבאמת קשה להם ולא לרכב על סיפור כל כך אכזרי כדי לקדם את השירים שלך".

חיים צינוביץ' (צילום: יח''צ)
חיים צינוביץ' (צילום: יח''צ)