לפני שבוע וחצי הצליחה הכוכבת הישראלית, נועה קירל, לעורר מדינה שלמה כשהתייצבה בלשכת הגיוס בשעות הבוקר המוקדמות ומול כל עדשות התקשורת, נפרדה מהאזרחות לטובת שירותה הצבאי. מדורי הבידור והחדשות סיקרו את גיוסה של הכוכבת הישראלית לצד ביקורות רבות שנשמעו על צה"ל ועל היחס המיוחד שמקבלת הזמרת והשחקנית, כשזכתה לאישור מיוחד לצאת לחופשה בניכר עם בן זוגה יהונתן מרגי, רגע אחרי הגיוס ולפני הטירונות הצפויה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

רגל לפני שרשרת החיול. יהונתן מרגי ונועה קירל (צילום: מתן צור)
רגל לפני שרשרת החיול. יהונתן מרגי ונועה קירל (צילום: מתן צור)

נראה כי לא רק בארץ הצליחה קירל לעורר עניין סביב גיוסה לאחר שמגזין "הבילבורד", מגזין המוזיקה הגדול בעולם, התעניין גם הוא בכוכבת הפופ הישראלית. המגזין פרסם כתבה רחבה על החיילת הטרייה והזמרת הישראלית המצליחה ושיבח אותה שאפילו עם כליה אחת ועם הזכות לקבל פטור משירות בצה"ל על רקע רפואי, בחרה בשיא הצלחתה להתגייס לצה"ל בכדי לשמש דוגמה לבני נוער אחרים.

נועה קירל (צילום: איילת ארד רבינוביץ)
נועה קירל (צילום: איילת ארד רבינוביץ)

הבוקר התפרסמה הכתבה באתר של המגזין עם הכותרת: "מדוע בחרה נועה קירל הכוכבת הישראלית לעזוב את אור הזרקורים לטובת שירות בצבא הישראלי". עוד בכתבה ערכו הקבלה בין גיוסה של קירל בשיא הקריירה לעומת החלטתה של הטופ מודל בר רפאלי להשתמט מצה"ל על ידי חתונה , בכדי לא לפגוע בהצלחת הקריירה שלה. 

בר רפאלי (צילום: שוקה כהן)
בר רפאלי (צילום: שוקה כהן)