קורין גדעון מתחזקת ופורקת. אתמול (רביעי) העלתה מגישת הטלוויזיה לחשבון האינסטגרם שלה סטורי זועם ובו שיתפה את עוקביה בחוסר שביעות רצונה מהחלטתו של סגן ראש עיריית תל אביב-יפו, ראובן לדיאנסקי, לאסור על הצבת דוכני תפילין ליד בתי הספר. "קיבלתי עצבים והייתי חייבת לפרוק", שיתפה בסטורי.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Corrina Gideon (@corringideon) on

מגישת הטלוויזיה בת ה-27, שהולכת ומתקרבת לדת, מחתה על מה ששמעה בתכנית הרדיו של אמיר איבגי בגל"צ וסיפרה כי ההחלטה יוצאת כנגד תנועת חב"ד, ושמדובר בסך הכל בתנועה ששוחרת לשלום ואהבה, "מה יקרה לילדים? יחטפו אותם ויכפו עליהם לחזור בתשובה?", הפצירה קורין. כנגד לדיאנסקי, שיתפה שהיא מפקפקת וחושדת בכוונות שלו כי מדובר באדם שידוע כמתריס נגד הדת, ובסופו של דבר הוסיפה: "מה רע בזה שהם (הילדים) יחשפו לתכנים האלה?". העובדה שההחלטה שהתקבלה נוגעת לכלל הארגונים שרוצים להקים דוכנים, ולא רק לארגון חב"ד, לא מנעה ממנה מלהתלהם ולצאת כנגדה.

קורין גדעון מוחאת כנגד ההחלטה לא להציב דוכנים בבתי ספר בת"א

בשנה האחרונה אי אפשר להתעלם מתהליך ההתקרבות לדת שעוברת קורין. כידוע, לפני כשנתיים היא נישאה לחילי סורוצקין שמגיע ממשפחה חרדית, בחתונה שנערכה בהפרדה חלקית, ואף שיתפה זאת בתכנית דוקו בשם "החתונה החרדית שלי". לא פעם היא נצפתה מתפללת בבתי כנסת ונראה כי לאחרונה היא דואגת לשתף תמונות בלבוש צנוע יותר. צדיקה!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Corrina Gideon (@corringideon) on