לאחר שאמילי פרי עזבה את הבית ביום חמישי בהדחה בהפתעה והשאירה רק שלוש בנות בבית "האח הגדול", היום (שבת) נכנסו בכניסה השנייה דיירים חדשים שיחדשו את האווירה ויכול להיות שיטרפו את כל הקלפים. שמועות רבות רצו במדורי הבידור וברשתות החברתיות בנוגע לזהות הדיירים החדשים, ביניהם גם דיירת שעלולה לערער את היחסים בין ליאור דואק לתקוה גדעון ויוצא ריאליטי מוכר שאולי יצליח לכבוש את ליבן של ירדן אדרי או חגית היימן הרווקות. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אז מי הם הדיירים החדשים?

אודליה סויסה, בת 34, נשואה+4, תושבת ירוחם גאה, מנהלת קו במפעל תרופות אבל חולמת על סלון כלות משלה. מאמא אמיתית שמגיעה לתפוס את עמדת המטבח ולדאוג לאווירה של בית.

אודליה סויסה (צילום: מיכה לובטון)
אודליה סויסה (צילום: מיכה לובטון)

כפיר כהן, בן 34, תל אביב, מנהל גלריית אומנות, איש חיי לילה לשעבר ורווק תל אביבי מושבע שלא מאמין בחתונה וגם מעדיף שלא תזמינו אותו לאחת. במקור מהשכונה בבת-ים ומאמין שעדיין מחזיק בקסם השכונתי שלו גם בעיר הגדולה.

כפיר כהן (צילום: מיכה לובטון)
כפיר כהן (צילום: מיכה לובטון)

אלון וולקוביצקי, בן 47 מפתח תקווה, עורך דין פלילי. רווק כבר עשרים שנה וצמוד לכלבתו צינה שהיא אהבתו הגדולה. מקווה להגיע לתוכנית ואולי לכבוש את לבה של חגית. אלון פעיל פוליטית, פטריוט שמעולם לא ביקר בחו"ל כי אין יפה כמו ארץ ישראל.

אלון וולקוביצקי (צילום: מיכה לובטון)
אלון וולקוביצקי (צילום: מיכה לובטון)

שירלי סידיק, בת 25 מתל אביב, ברמנית ומאפרת. גדלה בבית רוסי עם חינוך סובייטי ובגיל עשר נותרה לחיות אצל סבה וסבתה כשאמה עזבה חזרה למוסקבה. שירלי נסעה בעקבות אמה אבל בגיל 21 בחרה לחזור לארץ ומאז היא מגדלת את עצמה. שירלי היא רווקה המחפשת אהבה ולא שוללת אפשרות לקשר בבית האח הגדול.

שירלי סידיק (צילום: מיכה לובטון)
שירלי סידיק (צילום: מיכה לובטון)

פול טשגיאן, בן 26 מחיפה, רווק והבעלים של חדר כושר ועסקי ספורט. מגיע ממשפחת פיטנס שבה ספורט הוא הפתרון להכל. פול ארמני נוצרי גאה ובלי חיבור משפחתי לקים קרדשיאן (ככל שידוע לו). ילד טוב חיפה עם קסם אופטימי משלו.

פול טשגיאן (צילום: מיכה לובטון)
פול טשגיאן (צילום: מיכה לובטון)

נעם לוי, בת 22 מגני תקווה, סטודנטית לחינוך מיוחד ומורה מחליפה. רווקה מחפשת אהבה וברזומה שלה היסטוריה קצרה עם הדייר ליאור דואק.

נעם לוי (צילום: מיכה לובטון)
נעם לוי (צילום: מיכה לובטון)