הדוגמנית והשחקנית דנה פרידר חזרה בימים אלה מחופשה רומנטית ראשונה עם בן זוגה הטרי, אריאל פרדו בן ה-32. את הזוגיות הטרייה שמגיעה שמונה חודשים אחרי שהתגרשה מבעלה דין שטרן, היא חשפה לעולם ברשתות החברתיות בתחילת השבוע, כשפרסמה תמונה זוגית של השניים מחופשת הסקי הראשונה שלהם יחד.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dana Frider (@danafrider) on

יומיים לאחר חזרתה ארצה מחופשת הסקי שלמה, בריאה, מאוהבת ומאושרת חזרה פרידר לשגרה, עלתה על הבמה לטובת החזרות למחזמר "החיים הם קברט" ודווקא שם נפצעה. זה קרה תוך כדי החזרות בשני האחרון, השחקנית עשתה תנועה לא נכונה, נפלה ונפצעה בברך.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dana Frider (@danafrider) on

תוך כדי שהיא סובלת מכאבים היא עברה סדרת בדיקות והוחלט כי היא תתחיל בטיפולי פיזיותרפיה. זאת לא הפעם הראשונה שפרידר נפצעת ברגלה, רק לפני שנתיים שברה את רגלה והסתובבה מספר חודשים מגובסת. הכאבים לא מנעו מהאושייה להתייצב הבוקר על סט הצילומים לקמפיין החדש של "פאיו" לסדרת הטיפוח החדשה "collagene roselift" להם היא משמשת פרזנטורית מזה השנה השנייה.

על הסט הופתעה לגלות כי הצוות חיכה לה עם הפתעה לרגל חגיגות יום הולדתה ה-33 והעניק לה בלונים, הפתעות וזר פרחים לראשה. מיד בתום הצילומים המשיכה לטיפול הראשון בסדרת טיפולי הפיזיותרפיה שהיא צפויה לעבור. רק בריאות!

דנה פרידר (צילום: מיקי סנדרוסי)
דנה פרידר (צילום: מיקי סנדרוסי)