אם עדיין אין ברשותכם עגילי חישוק, עכשיו זה הזמן לקנות. סטורמי וובסטר, פאשניסטה בהתהוות ובתם המשותפת של קיילי ג'נר והראפר המצליח טראוויס סקוט, מעוררת השראה ויוצרת טרנדים חדשים ברשתות החברתיות, לאחר שתמונה שלה עם עגילי חישוק זהב ששמה משובץ עליהם פורסמה בחשבון האינסטגרם של אמה. בתמונה, שהספיקה לצבור מיליוני לייקים ותגובות תוך שלוש שעות, נראית הילדה בת השנתיים מדגמנת את העגילים כשהיא לבושה גופייה לבנה, מכנסי כדורסל לבנים וזוג נעלי טניס של נייקי.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kylie ✨ (@kyliejenner) on

אבל כמו תמיד, עם שמיים מלאים בלייקים מגיעים גם ממטרים של ביקורות. משתמשים רבים לא אהבו את העובדה שג'נר החליטה לענוד לבתה עגילים כל כך גדולים ומוגזמים ולא חסכו בתגובות. אחד המשתמשים כתב: "היא יכלה בקלות למשוך את העגילים תוך כדי משחק ובאמת לפגוע באוזניה או למתוח אותן. זה לא קשור לסגנון או לעובדה שהיא עונדת חישוקים, זה הסכנה שבדבר".

קיילי טרם הגיבה לתגובות, אך סמכו על בעלת אימפריית האיפור שהיא לא מסוג האנשים שמאפשר לכמה ביקורות לעצור אותם. בעוד שבמקרה הזה יש בהחלט על מה לדון, חייב לציין שסטורמי לא עונדת עגילי חישוק גדולים ביום-יום, אלא רק עגילי יהלומים קטנים וצמיד טניס על ידה. מוגזם כבר אמרנו?

סטורמי וובסטר בעגלת FENDI (צילום: אינסטגרם)
סטורמי וובסטר בעגלת FENDI (צילום: אינסטגרם)

התכשיטים של סטורמי הקטנה הם רק חלק מהמתנות שקיבלה ליום הולדתה שחל בתחילת החודש, כשאת המתנות השוות באמת קיבלה ממשפחתה. מסבתא קריס ג'נר קיבלה בית בובות ענקי ומדודה קלואי קרדשיאן קיבלה תיק לואי ויטון עם השם שלה עליו, למקרה שמישהו בגן יתבלבל בתיקים.

אם חשבתם שכל המתנות האלה מספיקות לחיים שלמים, תחשבו שוב. הוריה האוהבים, שמאז שהביאו אותה לעולם, כבר הספיקו להיפרד ולהציף שמועות על חזרה, ערכו לה מסיבת יום הולדת "צנועה" ולקחו אותה לטיול בפארק השעשועים "דיסניוורלד" שבאורלנדו פלורידה. קרדשיאנס, קשה לעמוד בקצב שלהן.

המשפחה המעושרת. קיילי ג'נר, סטורמי וובסטר וטרוויס סקוט (צילום:  Rich Fury  Getty Images)
המשפחה המעושרת. קיילי ג'נר, סטורמי וובסטר וטרוויס סקוט (צילום: Rich Fury Getty Images)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kylie ✨ (@kyliejenner) on