סאגת ה"מאגזיט" מסרבת להסתיים. הדוכסים לשעבר, הנסיך הארי ומייגן מרקל, פרסמו אתמול (שבת) מאמר של לא פחות מ-1,114 מילה בו תקפו את החלטת המלכה אליזבת וסיפרו כיצד ייראו חייהם החדשים לאחר הפרישה מהמשפחה המלכותית והמעבר לעצמאות כלכלית.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בני הזוג ניצלו את ההצהרה, שנכתבה בתגובה להחלטה הקיצונית של המלכה, והעבירו ביקורת על המהלך שאילץ אותם לוותר על התואר המלכותי והשימוש במילה "Royal" במותג שלהם. מייגן, שכנראה הספיק לה מכל הסיפור, לא נשארה חייבת וכתבה כי לא למלכה ולא לממשלה יש בעלות על המילה "מלכותי", ושבלי שום קשר להחלטת המלכה, הם כבר הסכימו לשנות את המיתוג שלהם.

לפני שהפכו לצ'ילבות. המלכה אליזבת ומייגן מרקל (צילום:  Jeff J Mitchell  Getty Images)
לפני שהפכו לצ'ילבות. המלכה אליזבת ומייגן מרקל (צילום: Jeff J Mitchell Getty Images)

רק נזכיר כי הזוג השקיעו עשרות אלפי פאונדים במותג "Sussex Royal", גם באתר אינטרנט וגם באינסטגרם. כעת, הם צריכים למצוא שם אחר למותג שלהם, שיהיה מופרד מכל מה שקשור למשפחת המלוכה.

מומחים לענייני בית המלוכה הבריטי, שככל הנראה עובדים קשה בחודשים האחרונים, מסרו כי ההכרזה של הזוג הראתה עד כמה הם לא מרוצים מהסדרי הפרישה שלהם ושהם בכלל היו מופתעים מהבקשה של המלכה. מקרובים לזוג דיווחו כי מרקל לא אהבה את המהלך הקיצוני של המלכה, שצפוי להשפיע על הזוג גם ברמה הכלכלית, ואמרה ש"בלי קשר לשם המותג ולתארים המלכותיים, לנסיך הארי ולבנם ארצ'י יש דם מלכותי, ואת זה אף אחד לא יכול לקחת לעולם. הם לנצח יחשבו כבני מלוכה". סיפורי בית המלוכה רחוקים מלהסתיים!

דם מלכותי. הנסיך הארי, מייגן מרקל וארצ'י (צילום: רויטרס)
דם מלכותי. הנסיך הארי, מייגן מרקל וארצ'י (צילום: רויטרס)