הזמר ליאור נרקיס נכנס הבוקר (שישי) לבידוד, לאחר שפגש לפני מספר ימים את חולה הקורונה הישראלי שחזר מאיטליה. השניים נפגשו בעת שנרקיס ביקר בחנות הצעצועים "הפיראט האדום" באור יהודה, שם השניים שוחחו. 

מקורביו של הזמר ציינו כי הוא הגיע לחנות עם משפחתו כדי לרכוש תחפושות לפורים, וכי הוא נשלח לבידוד בהתאם להוראות משרד הבריאות. המקורבים הוסיפו עוד: "הם קיבלו את ההודעה בשוק". החולה ונרקיס חברים טובים והשניים נוהגים לשבת שם באופן קבוע ולשתות קפה.

מטעם עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של ליאור נרקיס נמסר: "ליאור נרקיס קיבל לפני מספר שעות הוראה ממשרד הבריאות/מד"א להיכנס יחד עם שני ילדיו לבידוד, בשל המצאו בחנות הפיראט האדום באור יהודה בתאריך המדובר. אתמול, לאחר פרסום המידע כי חברו שהיה בחנות נמצא חולה קורונה, צלצל ליאור למד"א ושוחח עם ד"ר רבקה שפר שאמרה כי הוא יכול להתנהל רגיל ואף להמשיך להופיע ולהמשיך כל פעילות רגילה".

עוד נמסר: "היום, לפני מספר שעות צלצל ליאור מיוזמתו שוב למד"א ולאחר התייעצות טלפונית עם דוקטור סרוגו מנהל בכיר שמתמחה בנושא, הוחלט כי הוא ייכנס לבידוד. לליאור נמסר כי אין הדבקה במעגל שני, רק למי שהיה חשיפה ישירה לחולה, או נשא. מכיוון שליאור אינו חולה ואינו נשא,  כמשנה זהירות בלבד, הוא התבקש להישאר בבידוד למשך 10 ימים הקרובים. בשל כך, ליאור ייאלץ לבטל למעלה מ 20 הופעות שתוכננו לו במהלך התקופה הזו". מנחם הדגיש עוד כי אשתו של נרקיס לא היתה בחנות באותו הזמן.