הזמרת והחיילת הצעירה, נועה קירל, עברה סוף שבוע לא פשוט, כשמחוץ לבית הוריה נזרק רימון הלם בעקבות סכסוך עסקי עם שותפים של אביה של הזמרת, כך מסר בגרסתו אמיר קירל, אביה של נועה. בעת המקרה נאלצה החיילת הטרייה, במקום לבלות בחיק משפחתה, לסגור שבת בטירונות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

קירל שמסיימת בימים אלה את הטירונות, קיבלה כזכור הטבות מיוחדות של חיילת מפורסמת וזכתה לחלוק חדר פרטי בטירונות עם הזמרת המפורסמת עדי ביטי. בעקבות הדיווחים של מדורי הבידור על ההטבות שזוכה קירל בצבא, מקבלת הזמרת הצעירה לא מעט ביקורות שליליות על היחס המועדף שלו היא זוכה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by עמוד הערכה לנועה קירל (@noa_kirel_21_07) on

מקורבים לזמרת מדווחים שהיא מרגישה לא בנוח עם הבאזז השלילי שנוצר בעקבות החדר הפרטי שקיבלה עם עדי ולכן שיתפה בסוף השבוע תמונות שלה מבלה בחדרי הטירונות עם חיילות נוספות. במקביל היא בחרה להוריד פרופיל ולא לשתף יותר תמונות שלה בחדר המשותף עם ביטי. 

נועה קירל ועדי ביטי בחדרם הפרטי (צילום: אינסטגרם)
נועה קירל ועדי ביטי בחדרם הפרטי (צילום: אינסטגרם)

מהצד השני, מקורבים לקירל מוסרים גרסה אחרת וטוענים כי הזמרת מאד חברותית וברור שאם סוגרים שבת היא תשב בחדרים של חיילות אחרות ותבלה איתן ושהיא לא מעלה הרבה תמונות לרשתות החברתיות, כי אסור לה להיות עם הטלפון מעבר לשעות הת"ש, וזאת כי יש לה מגבלות כמו לכל חיילת אחרת בצה"ל. ב-TMI חושבים שהגיוס שלה בהחלט מעורר השראה ודוגמה לבני נוער. 

נועה קירל עם החברות בטירונות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נועה קירל עם החברות בטירונות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)