אם אין אני לי: החיים של לי לוי נשמעים כאילו נלקחו מסיפורי האגדות שעליהם גדלנו. לוי, תכולת העיניים וזהובת השיער, עלתה לישראל לבדה בשלהי שנות ה־2000 מדנמרק הקרירה ופה הפכה לדוגמנית. לפרסום היא זכתה בשל זוגיות קצרה עם יהודה לוי, אבל זה היה רק הספתח למערכת היחסים המתוקשרת באמת שלה - עם יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה. לאחר שזו הסתיימה, דלפה הקלטה של נתניהו ג'וניור בעת בילוי כשהוא נשמע מציע לחבריו "לסדר" להם אותה. אבל כל זה מאחוריה, עכשיו היא עומדת בפני נישואים עם בן זוגה המיליונר איתן ניישלוס, ומשיקה בקרוב סרט הוליוודי ראשון בקריירה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

לי לוי (צילום: עדי אורני)
לי לוי (צילום: עדי אורני)

לי לוי (צילום: עדי אורני)
לי לוי (צילום: עדי אורני)

קל מדי? לא מעניין

לוי בת ה־27 וניישלוס בן ה־40, איש עסקים ישראלי עשיר המתגורר בסידני שבאוסטרליה, יינשאו בקיץ. הצעת הנישואים התרחשה בדצמבר, אחרי שבעה חודשי זוגיות, בחגיגות יום הולדת בלתי נשכחות של לוי שארגן בן זוגה בהפתעה. "התעוררתי בבוקר, ועל המיטה היו מונחות 27 מתנות", היא משחזרת בחיוך. "המתנה האחרונה הייתה עטופה בלבן. כשפתחתי את העטיפה מצאתי בפנים טבעת אירוסים. איתן ירד על הברכיים וביקש את ידי. בכיתי מהתרגשות. חשבתי שזאת ההצעה הכי מדהימה שיכולתי לקבל. אינטימית ואותנטית, כי שנינו עדיין היינו בפיג'מות".

גם להמשך היום המאושר בחייה לוי ממש לא ציפתה. היא לבשה שמלת ערב מנצנצת של מעצבת נודעת והתמסרה לידיהם של מאפר ומעצב שיער, שהפכו אותה לנסיכה. היא נלקחה ליאכטה ענקית ומעוצבת, שם המתינו לה חבריה ובני משפחתה. כולם הפליגו אל בית האופרה המפורסם של סידני, שנצבע כולו בתאורה אדומה לרגל המאורע. וזה לא הכל: להפתעתה גילתה לוי את דמותה מוקרנת בתמונות תלת ממד ענקיות על המים במפרץ בונדי ביץ', סמוך לגשר נמל סידני. "הייתי המומה", היא אומרת. "אלו היו תמונות שלי מאירועים שונים בחיי. אחר כך נערכה מסיבה מדהימה עם קייטרינג מעולה ועם הופעה של הזמר האוסטרלי הידוע סטן ווקר. זה היה היום הכי מטורף וקסום בחיי".

לי לוי ובן זוגה איתן ניישלוס (צילום: באדיבות חגי דור)
לי לוי ובן זוגה איתן ניישלוס (צילום: באדיבות חגי דור)

לי לוי בבית האופרה בסידני (צילום: באדיבות חגי דור)
לי לוי בבית האופרה בסידני (צילום: באדיבות חגי דור)

אפשר לשאול מה הייתה העלות של ההפקה הזאת, כולל טבעת היהלום העצומה שאת עונדת?

"איתן אוהב ללכת על הכל בגדול. הבנתי בדיעבד שהוא תכנן את ההפקה הזאת חודשיים מראש. כל העלות, כולל הטבעת היא בסביבות 2.4 מיליון שקלים. אמרתי לו שכשנתחתן אני רוצה משהו יותר קטן וצנוע. אנשים חושבים שאני אוהבת את כל השואו הראוותני הזה, וברור שכל אישה אוהבת שמשקיעים בה. אבל אני אדם פשוט ומעדיפה ללכת על דברים יותר צנועים ופחות מנקרי עיניים". החתונה תתקיים בישראל. "יש הרבה אנשים שחושבים שעזבתי את הארץ", היא אומרת. "אבל לא, אני חיה על הקו בין סידני לישראל וגם אחרי החתונה אנחנו נבלה חצי מהזמן בישראל וחצי מהזמן בסידני".

הצעת הנישואין. לי לוי (צילום: באדיבות חגי דור)
הצעת הנישואין. לי לוי (צילום: באדיבות חגי דור)

את עוברת בימים אלה תהליך גיור. האם זו תהיה חתונה מסורתית?

"כן, אנחנו רוצים להתחתן בחתונה יהודית מסורתית. עליתי לארץ לפני חמש שנים, וכבר כמה חודשים אני נמצאת בתהליך של גיור ומאמינה שאסיים אותו בחודש מאי הקרוב. זה ממש מרגש אותי. אבא שלי יהודי ואמא שלי דנית. היא לא התגיירה, אבל אני תמיד רציתי להתגייר. איתן היה הסיבה, הטריגר שגרם לי לקום ולעשות מעשה. זה חשוב לו מאוד וגם לי. אני ממש מתרגשת".

איך הכרתם?

"אנחנו מכירים כבר כמה שנים מתל אביב. יש לנו חברים משותפים, אבל אף פעם לא הייתי מעוניינת בו בהקשר רומנטי, כי הוא היה בחור טוב מדי. תמיד נמשכתי לבחורים הרעים. לפני שנה חזרתי מאירופה, מצילומים של סרט הוליוודי והחלטתי לתת לו בכל זאת צ'אנס. יצאנו לדייט אחד בתל אביב ומיד אחריו טסתי לעבודה בסין. ניהלנו קשר טלפוני כמה חודשים ואז נפגשנו בהונג קונג. תכננו ללכת ביחד לפסטיבל קאן, אבל פחדתי שלא ארגיש בנוח. בכל זאת, יצאתי איתו רק לדייט אחד וכל הקשר היה רק טלפוני. אבל זה היה קסום ומעבר לכל הציפיות, ומאז לא נפרדנו".

תספרי לנו עליו.

"איתן הוא הבעלים של מכונות הקרדיט 'קארד אנג'נקיו', שמשווקת ב־11 מדינות ברחבי העולם. הוא יהודי, נולד בישראל, גדל בדרום אפריקה, חזר שוב לישראל. לפני שנתיים הוא עבר לחיות בסידני באוסטרליה כי הוא קיבל הצעה לפתוח שם את החברה שלו ריזוננס".

הצעת הנישואים לא הגיעה מהר מדי?

"לא, כי הוא בן 40, ואני כבר רוצה ובשלה להתחתן. אנשים מפחדים לעשות צעדים נמהרים כי הם שטופי מוח, אבל אין נכון או לא נכון בזוגיות. שנינו יודעים בדיוק מה אנחנו רוצים - אנחנו לא רוצים לחכות יותר. אנחנו רוצים לבלות את שארית חיינו יחד".

לי לוי ואיתן ניישלוס (צילום: באדיבות חגי דור)
לי לוי ואיתן ניישלוס (צילום: באדיבות חגי דור)

אמרת שכל החיים נמשכת לגברים רעים. למה התכוונת?

"כמו רוב הבנות גם אני נמשכתי לגברים הרעים והקשים להשגה. אם זה קל מדי וטוב מדי, זה לא מרגש או מעניין - זה מה שהרגשתי בשנים האחרונות. לצערי יש כמה גברים כאלה שהם האקסים שלי".

את מדברת על יאיר נתניהו?

"יאיר לא אדם רע. לפחות הוא לא היה רע כשהייתי איתו. אבל יש לו בעיות אחרות. כשהכרתי אותו היה בו משהו מאוד אירופי, לא ערס ישראלי מצוי, היה בו מין תחכום כזה שמצא חן בעיניי. ממש אהבתי את איך שהוא מדבר שוטף באנגלית, נמשכתי למנטליות האירופית שלו, אבל מהר מאוד הבנתי שאני לא מאוהבת בו".

בסך הכל כוס יין

לוי חוזרת אל הימים הראשונים של מערכת היחסים שלה ושל בנו של ראש הממשלה, אי־שם ב־2015. "הוא אהב שאני דנית ושאני לא ישראלית", היא מספרת. "גם האקסית שלו הייתה מנורווגיה. הוא אוהב תוצרת חוץ. חיבבתי אותו בתחילת הקשר, אבל לא הצלחתי להתאהב בו. קשה להתאהב ביאיר, כי הוא אדם בלי רגש. היה בו משהו מאוד רובוטי. כשמסתכלים על העיניים שלו, לא מוצאים שום רגשות. כשאני מסתכלת על העיניים של איתן ארוסי, אני רואה אמפתיה ורגש, ובעיניים של יאיר היה מבט קפוא, קר, כמו להסתכל על קיר. זה לא רק כלפיי - ככה הוא מביט בכולם. אין רגשות, אין אהבה. אז גם הרגשות שלי לא התפתחו. בהתחלה היה נחמד ודיברנו על הרבה נושאים מעניינים, אבל עם הזמן הבנתי שאין שם עומק".

למה את מתכוונת?

"יצאתי איתו המון למסיבות. הוא אוהב לחגוג, הוא רחוק מלהיות גבר - הוא נער, אפילו ילד הייתי אומרת. ילד מאוד מפונק. הוא היה נוהג לומר לי שהוא כל כך עצלן, עד שאפילו אין לו כוח לרדת למטה לקחת אוכל, אז מביאים לו אוכל מהמעלית שמגיעה ישר לחדר שלו. כששמעתי על סגנון החיים שלו, אמרתי שזה ממש לא הסגנון שלי. זה הגעיל אותי".

לי לוי ויאיר נתניהו (צילום: באדיבות חגי דור)
לי לוי ויאיר נתניהו (צילום: באדיבות חגי דור)

לי לוי ויאיר נתניהו (צילום: באדיבות חגי דור)
לי לוי ויאיר נתניהו (צילום: באדיבות חגי דור)

ובכל זאת הייתם יחד ארבעה חודשים.

"הייתי צעירה בת 23 ונאיבית. נתתי לזה הזדמנות. ניסיתי לבדוק אם דברים ישתפרו, אולי הוא ילמד להיפתח ויביע יותר רגשות. אבל הניכור הרגשי שלו לא היה הבעיה היחידה ולא העיקרית. יאיר היה קמצן, אבל קמצן בצורה מביכה. זה היה הדבר הכי נורא שחוויתי בזוגיות עם גבר. אני ממש לא מצפה שגבר ישלם עליי או יקנה לי מתנות, אבל פה זה היה חריג".

איך זה בא לידי ביטוי?

"כשחברה שלי הגיעה מדנמרק לביקור בישראל, יצאנו ביחד עם חבר של יאיר למסעדה במלון בתל אביב. לא הזמנו שום דבר לאכול, חוץ מארבע כוסות יין לכל אחד. כשהגיע החשבון הוא אמר, 'אנחנו מתחלקים בזה ארבעתנו'. אפילו החבר שלו הרגיש לא בנוח ואמר, 'אני אשלם על הכל'. אז יאיר אמר לו: 'לא, לא, אנחנו מחלקים את זה לארבע'. זה היה כל כך מביך. זה לא כוס היין כמו חוסר האכפתיות. אחר כך הוא עוד ציפה לבוא אליי הביתה ולבלות איתי את הערב. זה עשה לי טרן אוף. ממש הגעיל אותי, זו בסך הכל כוס יין, לעזאזל. אני לעולם לא אשכח את זה. בכל פעם שיצאנו ידעתי שאני חייבת לקחת ארנק, כי תמיד התחלקנו חצי־חצי. לכל מקום שהלכנו התחלקנו בחשבון. משהו במוח שלי אמר לי שזה לא הגיוני".

לי לוי ויאיר נתניהו (צילום: באדיבות חגי דור)
לי לוי ויאיר נתניהו (צילום: באדיבות חגי דור)

אז מה גרם לך בסוף לסיים את הקשר?

"אחרי הערב עם החברה שלי הבנתי שזאת הפעם האחרונה שלנו יחד. לא יכולתי להמשיך להיות איתו, למרות שכולם אמרו לי, 'אז מה אם הוא קמצן, תיתני לו עוד צ'אנס'. הייתי חייבת לסיים את הקשר, הוא לא היה בשבילי. קשר קר ומנוכר. אז נפרדתי ממנו, אמרתי לו שאני נוסעת ללוס אנג'לס וצריכה ספייס. אמרתי שאני רוצה להיות חופשייה".

איך הוא הגיב?

"הוא היה עצוב, מאוכזב, פגוע. הוא עזב את המקום. הרגשתי שהוא נפגע. אני חושבת שזאת הסיבה שהוא דיבר עליי ככה בהקלטות עם החברים שלו, כי פגעתי באגו שלו. הוא מרגיש שבגלל מעמדו מגיע לו כל מה שהוא רוצה, וכשהוא לא מקבל את מה שהוא רוצה הוא נעשה כועס ושונא וזה המקום שהוא היה איתי".

לא ביקש סליחה

שלוש שנים אחרי סיום מערכת היחסים הקצרה עם נתניהו מצאה לוי את עצמה בעיצומה של סערה תקשורתית. במהדורות החדשות נחשפו הקלטות של בנו של ראש הממשלה שבהן הוא נשמע מדבר עליה באופן משפיל. ההקלטות התבצעו כשהאקס עשה את דרכו בחזרה הביתה ממועדון חשפנות עם חבריו רומן אברמוב ואורי מימון. "אם אתה רוצה, אני אסדר לך את...", הוא נשמע שם מספסר בחברתו, שהייתה אז כבר לשעבר. "אני צריך לסדר לכולם את... אני סוגר את כל החובות".

לי לוי (צילום: עדי אורני)
לי לוי (צילום: עדי אורני)

איך הרגשת כששמעת את ההקלטות המבזות?

"כעסתי מאוד. הוא דיבר עליי כאילו אפשר לקנות אותי. כל הזמן חשבתי לעצמי: היה לנו זמן מהמם יחד, אז למה אתה מציג אותי ככה? זה היה נשמע לי כל כך ילדותי. ידעתי שהוא רוצה לפגוע בי. ראיתי במו עיניי שהוא נפגע כשסיימתי את הקשר ומשם הגיעה השנאה כשהוא דיבר עליי".

ואחרי שהתפרסמו ההקלטות הגיעה התנצלות מטעמו?

"ממש לא. הוא לא ביקש סליחה. הסוכן שלי חגי דור שלח לו הודעה אחרי ההקלטות וביקש ממנו להתנצל בפניי. יאיר לא ענה על ההודעה. הרבה מכרים יעצו לי לתבוע אותו, אבל אני לא אדם של שנאה. אם הייתי תובעת אותו, זה היה גוזל ממני הרבה אנרגיות. להתמודד עם טיפשות נמוכה כזאת, זה לא לרמה שלי. יש לי הרבה אנשים טובים מסביבי, וזה מספיק לי".

ציפור קטנה לחשה באוזני שאת בקשר הדוק עם המיליארדר ג'יימס פאקר, מי שהיה חבר קרוב של משפחת נתניהו ושמו נקשר בתיק 1000, פרשת המתנות.

"נכון, הכרתי את ג'יימס דרך יאיר ונותרנו עד היום בקשר מאוד טוב. ג'יימס כבר לא בקשר עם בני משפחת נתניהו. הוא עזר לי כחבר בפרידה עם יאיר והתייעצתי איתו".

לי לוי (צילום: עדי אורני)
לי לוי (צילום: עדי אורני)

יצא לך לפגוש את ההורים של יאיר?

"הייתי אמורה לפגוש את הוריו. נקבעה פגישה, זה היה בינואר, הייתי כבר בדרך לירושלים אבל לא יכולנו להיכנס כי סגרו את הכבישים ונאלצתי לעשות אחורה פנה. בסוף לא הספקתי לפגוש אותם. היה לו קשר הדוק עם אמא שלו, הוא היה מדבר איתה המון בטלפון. יאיר כל הזמן אמר לי שהוא רוצה להיכנס לפוליטיקה, אבל בארצות הברית. סיפר עד כמה הוא אוהב פוליטיקה וכמה שהוא אוהב את ניו יורק".

מעריכה את ביבי

"את יודעת", עוצרת לוי את רצף הדברים עם תובנה ומנסה להאיר גם את עיניי: "הסתכלתי ממש לאחרונה בכל הפוסטים שהוא מעלה ברשתות החברתיות וראיתי שכל מה שהוא כותב מלא בשנאה וכעס. מה שכתב למשל על אופירה אסייג היה מלא שנאה. מי שמעז לדרוך עליו או להתעמת איתו - הוא לא יורה בחזרה, אלא זורק פצצה. זה גרם לי לחשוב על הזוגיות שהייתה לנו. חשבתי מאיפה מגיעה כל הרובוטיות הזאת והגעתי למסקנה. אני חושבת שהוא אדם שנפגע כל כך הרבה בחייו, אז הוא פשוט ניתק את כל הרגשות שלו. הוא חסם את עצמו לכל מצב של פגיעה ונמצא כל הזמן במצב של מגננה. לכן הוא תוקף לכל החזיתות. יאיר אדם שסוחב המון על הכתפיים שלו".

נשמע שסלחת לו, שאת מוצאת מקום להבין את התנהגותו.

"אני לא אומרת שזה בסדר להגיד את הדברים הקשים שהוא אמר. זה אפילו לא נורמלי בעיניי. אבל אני אדם חיובי שיודע לנסות להבין מצבים גם מזווית אחרת. ראיתי סרטון של יאיר כילד קטן כשכל המדיה מסביבו, והוא היה גאה. את הסרטון הזה הוא העלה לעמוד שלו. הפרסום גורם לך לחשוב שאתה טוב מאחרים, האגו שלך מתנפח. בדרכים רבות הוא אוהב את חיי הכוכבנות אבל בסופו של יום זה גם דופק אותך".

בטח מיותר לשאול למי הצבעת.

"למה מיותר? אני מצביעה לביבי", מפתיעה לוי ומסבירה: "בבחירות השבוע לא הייתי בארץ אבל הצבעתי לביבי בבחירות הקודמות. אם להניח את הבן שלו בצד כי מדובר שם בעניינים אישיים, אני מחבבת את ביבי. לא את הבן שלו. אני לא מבינה הרבה בפוליטיקה, אבל אני מבינה הרבה באנשים. יש משהו בביבי, בנוכחות שלו, בדרך שבה הוא עומד, יש בו משהו כוחני וחזק כל כך, יש בו מנהיגות, ובבני גנץ אני לא רואה את זה. אולי אני טועה. אני חושבת שלא קל לעמוד בראש מדינה כמו ישראל, במיוחד בתקופה הזו. העולם מאוד אכזרי, ועם כל השנאה לישראל והאנטישמיות קשה להוביל ככה מדינה. אני מעריכה את ביבי על כך שהוא ממשיך לעשות זאת במשך כל כך הרבה שנים, למרות שמכים בו שוב ושוב".

לי לוי (צילום: עדי אורני)
לי לוי (צילום: עדי אורני)

את מדברת על אנטישמיות, אני מבינה שחוויות אותה על בשרך.

"מאוד עצוב מה שקורה בעולם, במיוחד בדנמרק ארץ מוצאי. הוריי ואחי גרים שם, זאת מדינה ששונאת יהודים. אחי בן ה־24 לומד באוניברסיטה בקופנהגן. אני קוראת לו פורסט גאמפ בגלל שהוא כל החיים בורח מהזהות שלו כיהודי. הוא חושש. ערב אחד בראש השנה הוא חבש כיפה והלך לבית כנסת, וקבוצה של בריונים רדפה אחריו. רצו לפוצץ אותו במכות. בכל אירופה אני נתקלת בשנאה ליהודים. יש להם אמפתיה לערבים והם חושבים שאנחנו הרעים בכל הסיפור הזה, שאנחנו לקחנו לפלסטינים את האדמה. הם לא יודעים את האמת, את מה שבאמת קורה במציאות, וכמה אנשים טובים אנחנו. זה ממש רע שהעולם היום הפך להיות מקום שבו אדם צריך להסתיר את הזהות שלו. כשאני מגיעה לבקר את משפחתי בדנמרק, עד כמה שזה עצוב, אני לא מדברת בקול רם בעברית, ואני לא אומרת שאני מישראל כששואלים אותי מאיפה אני. אני מרגישה בטוחה רק בישראל או בסידני. כשאני בסידני, אני אומרת בקול גדול שאני מישראל. באוסטרליה אוהבים מאוד את ישראל".

איך זה בא לידי ביטוי?

"מרגישים את זה ברחוב. בסידני אני יכולה להיות עצמי, לא להתחבא. יש שם קהילה גדולה של יהודים והרבה אוכל כשר. איתן מאוד מקורב לראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון ורוצה להזמין אותו בקרוב לביקור בישראל. לא מזמן ראש הממשלה הזמין את איתן ואותי לארוחת ערב עם 50 אורחים נוספים. הייתי האישה היחידה בארוחה. ישבנו סביב השולחן, וכל אחד היה צריך לספר כמה מילים על עצמו. אמרתי שאני מישראל, וראש הממשלה מיד אמר שהוא אוהב את ישראל ואוהב יהודים. וכשראש הממשלה אוהב את ישראל, זה משפיע על כל המדינה. כמו עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שבזכות התמיכה הפומבית שלו אני מרגישה יותר אהבה כלפינו בעולם. רק לא בדנמרק. אני גאה בטראמפ שלא מקשיב לאף אחד ועושה את מה שהוא מאמין בו ולא את מה שצריך להאמין בו. אני גאה בזה שהוא צועק בקול גדול את אהבתו לישראל".

לי לוי וראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון (צילום: באדיבות חגי דור)
לי לוי וראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון (צילום: באדיבות חגי דור)

ג'רמי פיבן ואני

לוי, דוגמנית מצליחה ופרזנטורית למותגים מובילים בארץ, כבשה שטיחים אדומים בקאן ומסלולי תצוגות אופנה, והשתתפה בשלוש תוכניות ריאליטי: "המשימה: אמזונס", "נינג'ה ישראל" ו"גולסטאריות". בנוסף היא כיכבה בסדרה באמזון פריים "סנגרה נגרה". לאחרונה החליטה לוי לכוון גבוה, כשסימנה כמטרה את תעשיית הסרטים ההוליוודית. בינתיים היא הצליחה להשיג דריסת רגל כשהשתתפה בסרט הקולנוע ההוליוודי הראשון שלה "American Night", לצד כוכבים בינלאומיים כמו ג'רמי פיבן, אמיל הירש וג'ונתן רייס מאיירס.

"זאת הייתה חוויה מדהימה לסרט הראשון שלי", היא אומרת. "הסרט צולם לפני כשנה באיטליה ובבולגריה והייתי לחוצה, כי זאת פעם ראשונה שלי עם שחקנים גדולים. אבל כולם היו מקסימים אליי, וזה גרם לי להרגיש נהדר. גילמתי את בת זוגו של השחקן המרכזי אמיל הירש. זה היה ניסיון מדהים. עשיתי חמישה אודישנים כדי לקבל את התפקיד, וכשכבר לגמרי איבדתי תקווה הבמאי אמר לי ברוכה הבאה".

מה קרה בינך לבין הכוכב ההוליוודי ג'רמי פיבן?

"ג'רמי פיבן ואני חברים טובים. הכרנו בניו יורק דרך האקס שלי ג'וש קרטו, נהג הפרארי ואיש העסקים היהודי. הסוכן שלי חגי הביא אותו לארץ לשלוש הופעות סטנד־אפ וביליתי איתו פה כחבר. הסוכן שלי הוא שסידר לפיבן לככב איתי בסרט ההוליוודי. עבדנו חודש ימים צמוד על הסט בסרט, יצאנו לארוחות ערב, היה מאוד נחמד".

לי לוי, ג'רמי פיבן וחברה (צילום: באדיבות חגי דור)
לי לוי, ג'רמי פיבן וחברה (צילום: באדיבות חגי דור)

לי לוי, אמיל הירש וחברה (צילום: באדיבות חגי דור)
לי לוי, אמיל הירש וחברה (צילום: באדיבות חגי דור)

שמעתי שיש ברזומה שלך גם קשר רומנטי עם הכוכב ההוליוודי סקיט אולריך, כוכב "הצעקה" ו"ריברדייל".

"את סקיט אולריך הכרתי מיד אחרי שנפרדתי מג'וש ולפני שהתחלתי לצאת עם איתן", משיבה לוי בביישנות ומסמיקה. "הוא גר באל־איי. היה לנו רומן קצר של כמה חודשים וזה נגמר".

מה התוכניות הלאה?

"עוד סרט הוליוודי חדש בדרך עם השחקן בן קינגסלי שנקרא 'דאלי לנד'. אני אמורה לטוס לאל־איי לצילומים בקיץ הקרוב. במקביל אני ואיתן מתכננים להקים חברת הפקות. אנחנו רוצים להיות מעורבים בסרטים ולעשות סרטים גם בישראל. אני משווקת מותג בגדים חדש שנקרא 'אייבל' שאני גם מעצבת ושנמכר ברשת, ואנחנו עומדים לפתוח חנות גדולה בסידני. אני משמשת כיום שגרירת מותג של המעצבת הבינלאומית ליז מרטינז שתעצב גם את שמלת הכלולות שלי, ויש עוד דברים רבים עומדים על הפרק שכרגע אני עדיין לא בשלה לחשוף אותם".

תגובתו של יאיר נתניהו לדברים שנאמרו בכתבה לא נמסרה עד לשעת סגירת הגיליון.