בין מאות אלפי הצופים שיש לתכנית הריאליטי "האח הגדול", גם מפורסמים רבים שלפעמים מעדיפים להסתיר את העובדה ולטעון שהם רואים סוגה עילית בלבד. השחקן, הדוגמן ו"הנינג'ה VIP", דין מירושניקוב, חשף בפני עוקביו ברשתות החברתיות שהוא צופה הדוק של התכנית ואפילו מתנצל על כך בפני חבריו. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

"אני מודה. שכשאולים אותי אם אני רואה אח גדול, אני תמיד עונה בהתנצלות: 'מה אני אעשה? הטראש הזה מעניין'. אז נכון יש המון דברים שאני פחות מאמין בהם בפורמט הריאליטי הזה. אבל כאשר מראים לנו דברים עם ערכים טובים, שיכולים להשפיע על המון אנשים לטובה במדינה שלנו, צריך לפרגן מכל הלב", כתב השחקן.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dean Miroshnikov מירושניקוב (@deanmiroshnikov) on

מירושניקוב שישב וצפה בתכנית האחרונה בה ליאור דואק החליט לשים סוף ליחסים הרומנטיים עם תקוה גדעון, לאחר שהבין כי אינו נמשך אליה, התרגש ממה שהדיירת אמרה בחדר האח הגדול והחליט להוסי, את דעתו עליה ואולי אפילו חשף בכך את הפייבוריטית שלו לעונה הנוכחית.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אני מודה... שכשאולים אותי אם אני רואה אח גדול, אני תמיד עונה בהתנצלות: ״ מה אני אעשה? הטראש הזה מעניין״. אז נכון יש המון דברים שאני פחות מאמין בהם בפורמט הריאלטי הזה.. אבל כאשר מראים לנו דברים עם ערכים טובים, שיכולים להשפיע על המון אנשים לטובה במדינה שלנו, צריך לפרגן מכל הלב. השיחה הזאת של תקווה עם האח הגדול, אמיתית, כנה, מכל הלב, וכיף לראות אשה כמו תקווה שמקבלת את עצמה במאה אחוז. קבלת ה ״אני״ הוא השלב הראשון לעולם טוב יותר. כי כשנהיה שלמים עם עצמינו, נהיה טובים יותר לאחרים. כמוך, הוא כמעט כמוני, וכמוני, אין עוד אף אחד.

A post shared by Dean Miroshnikov מירושניקוב (@deanmiroshnikov) on

"השיחה הזאת של תקוה עם האח הגדול, אמיתית, כנה, מכל הלב וכיף לראות אשה כמו תקוה שמקבלת את עצמה במאה אחוז. קבלת ה״אני״ הוא השלב הראשון לעולם טוב יותר. כי כשנהיה שלמים עם עצמנו, נהיה טובים יותר לאחרים. כמוך, הוא כמעט כמוני, וכמוני, אין עוד אף אחד". מרגש!

ליאור דואק, תקוה גדעון (צילום: צילום מסך רשת 13)
ליאור דואק, תקוה גדעון (צילום: צילום מסך רשת 13)