ימים ספורים לפני שתצעד בשביל החופה, התראיינה בראשון האחרון דניאל גרינברג, לתוכנית הבוקר של ניב רסקין. בראיון אמר המנחה לכלה שבדרך כי בתה של אופירה אסייג, אמילי, לקחה קשה (את הסכסוך) ומתגעגעת לאייל גולן, אז השיבה גרינברג: "אם אמילי כל כך מתגעגעגת, גילי מנקין יכול לקפוץ איתה אלינו ושתיתן לאייל חיבוק. הנושא של אופירה כבר לא אקטואלי אפשר לדלג הלאה".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הבוקר (שלישי) החליטה אסייג להקדים את מדורי הבידור ולעלות פוסט ברשתות בו בחרה לפרגן לזמר המסלסל וחשפה כי למרות הסכסוך בין השניים היא חייגה אליו אמש לברך אותו. המנחה העלתה תמונה של הזמר מחובק עם בתה אמילי וכתבה: "לפני שתתחיל חרושת שמועות לא מדויקת, אני איחלתי אתמול לאייל גולן שיהיה מאושר ושיעברו עליו ימים טובים. הוא היה ג'נטלמן וענה תודה רבה". 

אופירה אסייג מקדימה את השמועות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אופירה אסייג מקדימה את השמועות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, אסייג וגולן ניתקו את הקשר לאור החלטתו של הזמר למחוק את כל חבריו מרשימת החברים באינסטגרם. אסייג שנפגעה מהמעשה הזמינה את חברה הטוב לתכניתה המשותפת עם אייל ברקוביץ' ושם החליטה להגיד את כל דעתה על השינוי שחל בזמר מאז היכרותו עם גרינברג. הזמר שלא ציפה ללינץ' מסוג זה, החליט לנתק את הקשר עם אסייג ומאז השניים לא מדברים. אולי בעקבות המעשה היא תוזמן לחתונה? 

אייל גולן, אופירה אסייג (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, אופירה אסייג (צילום: אלוני מור)