בימים שטופי שמש שכאלה קשה לגרום לנו ב-TMI לצמרמורות של קור, אבל המפגש האחרון בין הנסיך הארי ומייגן מרקל לנסיך וויליאם וקייט מידלטון העביר בנו תחושות של קיפאון וניכור. אתמול (שני) הגיעו הארי ומייגן להופעה המלכותית האחרונה שלהם תחת התארים "בכירים במשפחת המלוכה", עליהם נאלצו לוותר בעקבות החלטת המלכה, לאירוע הרשמי שנערך במנזר ווסטמינסטר והמפגש בין האחים והגיסות לא היה מראה מלבב.

אחרי שפורסם כי הארי ומייגן לא יורשו לצעוד לצד המלכה בתהלוכה הרשמית, כמו שאר בני המשפחה, כל העיניים הופנו אל  עבר הזוג המדובר במטרה לראות כיצד הם יפעלו באירוע, כשאחד הדברים שעניינו את מדורי הרכילות יותר מכל היה האיחוד בינם לבין וויליאם וקייט. בעוד שכבר שנים רצות שמועות על היחסים והדרמות בין שני האחים של משפחת המלוכה ונשותיהם, למפגש קריר שכזה לא ציפינו.

שום מילה. הדוכסים מסאסקס והדוכסים מקיימברידג' (צילום:  PHIL HARRIS  Getty Images)
שום מילה. הדוכסים מסאסקס והדוכסים מקיימברידג' (צילום: PHIL HARRIS Getty Images)

התעלמות מוחלטת. (צילום:  PHIL HARRIS  Getty Images)
התעלמות מוחלטת. (צילום: PHIL HARRIS Getty Images)

בסרטון שפורסם מהאירוע וכבר הספיק לעשות גלים ברשתות החברתיות, זה נראה כאילו הארי ומייגן הסתפקו בסימון קטן של "שלום" כשוויליאם וקייט הגיעו להתיישב לידם. רק נבהיר שהדוכסים מסאסקס (בקרוב לשעבר) הגיעו לווסטמינסטר לפני הדוכסים מקיימברידג' וניגשו ישר למקומות הישיבה שלהם, מהסיבה שלפי הסדר המלכותי אלה שמגיעים ראשונים פחות חשובים. דקות ספורות לאחר מכן הגיעו וויליאם וקייט שתפסו את מקומם בקצה השני, הרחק מהדוכסים מסאסקס.

מבט מאוכזב בעיניים (צילום:  PHIL HARRIS  Getty Images)
מבט מאוכזב בעיניים (צילום: PHIL HARRIS Getty Images)