חג פורים הוא חג מלא בשמחה וצחוק, אבל מסתבר שלא כולם יודעים לקחת אותו בהומור. יובל שם טוב, הלוא הוא יובל המבולבל, נעלב והגיב בזעם לאחר שמישהו העלה תמונה כשהוא מחופש לכוכב הילדים המוכר. יובל לא קיבל באהבה את העובדה שהבחור, אביב זרקוביאן, התחפש לדמותו בעיקר בגלל העובדה שבין שאר אביזרי התחפושת, הייתה גם רמיזה לפרשת הסמים של שם טוב.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

יובל המבולבל ומשפחתו בפורים (צילום: אינסטגרם)
יובל המבולבל ומשפחתו בפורים (צילום: אינסטגרם)

יובל המבולבל, שמנסה להשאיר את הכתם של פרשת הסמים מאחוריו, לא הצליח להכיל את ההומור שבתחפושת, בה נראה אביב מחופש לכוכב הילדים עם התלבושת המוכרת, כשפניו מכוסים באבקה לבנה, כרמז להאשמות של שם טוב על שימוש בקוקאין. בתגובה, החליט המבולבל להגיב בחשבון האינסטגרם של אביב והשאיר לו תגובה חריפה וזועמת: ״חבר יקר, ממש לא הצחיק אותי ובטח שלא החמיא לי הדרך שבה החלטת להתחפש אליי עם הרמיזה לקוקאין. תחשוב על כל מה שהייתי צריך לעבור, על המשפחה שלי, על הילדים שלי. את העונש כבר קיבלתי וגם לקחתי אחריות על מעשיי. לא מבין למה אני צריך להמשיך ולקבל השפלות מאנשים כמוך. מאחל לך שתמצא את הדרך לעשות טוב בחיים שלך לא לפגוע באחרים״.

תחפושת יובל המבולבל עם רמיזה לפרשת הסמים (צילום: אינסטגרם)
תחפושת יובל המבולבל עם רמיזה לפרשת הסמים (צילום: אינסטגרם)

כזכור, שם טוב נחקר לפני שנתיים בחשד לאחזקת סם ותיווך לסחר בקוקאין ולאחר הסדר טיעון, הודה והורשע בגין שישה מקרים שונים של החזקת קוקאין, עליהם ריצה עונש של עבודות שירות.