לנסיך הארי אין רגע דל של שקט. אחרי ששלשום (שני) חטף התעלמות קרה מאחיו, הנסיך וויליאם ואשתו קייט מידלטון, עכשיו הוא חוטף שוב. הארי נפל קורבן למתיחה אכזרית של צמד כוכבי רשת מרוסיה, ולדימיר קוזנצוב ואלכסיי סטוליארוב, חשף קצת יותר מדי פרטים והשמיע את דעתו בנוגע לכל הנושאים הרגישים שסובבים אותו כעת. לא הדבר הכי חכם לעשות, זה בטוח.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

תמים כמו ילד. הנסיך הארי (צילום: WPA Pool/Getty images)
תמים כמו ילד. הנסיך הארי (צילום: WPA Pool/Getty images)

בשיחה, שנחשפה באתר "The Sun", הארי חשב שהוא מתראיין לאקטיביסטית גרטה טונברג ואביה, וככל הנראה זה מה שגרם לו ליפול בלשונו ולפתוח את ליבו קצת יותר מידי. בתחילה, סיפר הארי שהוא ורוב משפחתו מנותקים כמעט לחלוטין, מה שיכול להסביר את האירוע במנזר ווסטמינסטר, והסביר כי הוא ואשתו מעדיפים את החיים הנורמליים על פני חיי המלוכה.

כששאלו אותו צמד המתחזים על "המגזיט" ועל אשתו, מייגן מרקל, הגיב הארי: "אני יכול להבטיח לך, להתחתן עם נסיך או נסיכה זה לא פשוט כמו שזה נראה, יש המון שכבות והרבה חלקים לפאזל. לפעמים ההחלטה הנכונה היא לא תמיד הקלה ביותר אבל זו הייתה ההחלטה הנכונה והטובה ביותר עבור המשפחה שלי, כדי להגן על הבן שלי ואני חושב שיש המון אנשים ברחבי העולם שיכולים להזדהות איתנו ולכבד אותנו על כך שבחרנו להעמיד את המשפחה שלנו במקום ראשון. זה מורכב אבל אנחנו נתחיל חיים חדשים".

כנראה שהמתחזים הצליחו לגעת בנקודה רגישה אצל הארי כששאלו אותו מה הוא חושב על התקשורת, שמסקרת כל צעד קטן שלו ושל אשתו מאז שהחליטו לקחת צעד אחורה מתפקידי המלוכה. הארי ניצל את ההזדמנות, כשהוא בטוח שמדובר בשיחה מלב אל לב, לפתוח את פצעיו ואמר: "כל חיי הייתי חלק ממשפחה וחלק ממדינה שפחדה מהתקשורת הצהובה מכיוון שהיה להם הרבה מאוד כוח – אך אין להם יושר ומוסר. מהרגע שמצאתי אישה שהייתה מספיק חזקה כדי שתוכל לעמוד מאחורי מה שאנחנו מאמינים יחד, התקשורת החלה לפחד, עד כדי כך שהם יצאו להילחם וכל מה שהם מנסים לעשות כעת זה להרוס את המוניטין שלנו ולנסות, את יודעת, להרוס אותנו".

מייגן מרקל, הנסיך הארי והבן ארצ'י (צילום: רויטרס)
מייגן מרקל, הנסיך הארי והבן ארצ'י (צילום: רויטרס)

הוא חשף שהוא ומייגן מוכנים לצאת לקרב על חייהם מול התקשורת, במן אירוניה מצמררת שמזכירה את אמו דיאנה, ולא בחל במילים: "מה שהם לא מבינים, זה שהקרב שאנחנו נלחמים מולם כעת הוא לא סתם. לכן אני חושב, כפי שהאמנתי תמיד, שאחת הדרכים החזקות ביותר לשנות את הלך הרוח, לעורר וליצור מודעות בקרב האנשים, היא לאתגר את התקשורת, להעביר אליהם את האחריות ולהזכיר שהם אחראיים לכל מה שהם 'מאכילים' את האנשים. זה הרבה יותר גדול מאיתנו. למרות שהם היו רוצים להפוך את זה למשהו אישי, הם מפחדים", אמר הארי, וסיכם: "הם יודעים שאנחנו, אני ואשתי, מוכנים לעמוד מול הבריונות שלהם ולצאת נגדם, אנחנו לא יכולים להתאפק. זה לא נעים, למעשה זה נורא, אבל אנחנו נצא מזה הרבה יותר חזקים".

אם כל זה לא מספיק, הארי לא פספס את ההזדמנות ללכלך על מנהיגי העולם, במיוחד על נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ ואמר: "עצם העובדה שטראמפ דוחף ומעצים את תעשיית הפחם, שכה גדולה באמריקה, מוכיחה שיש לו דם על הידיים. כל ההשפעה שיש לזה על האקלים ועל מדינות רחוקות, רחוקות מטווח הראייה, מחוץ לתודעה. חייהם של התושבים במקומות האלה נהרסים. אנשים מתים מדי חודש בגלל אסון טבע הנוצר מהשינוי הדרמטי הזה באקלים שלנו". אוי הארי, כמה תמים אתה יכול להיות.

מוכנים לקרב. הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום:  Gareth Cattermole  Getty Images)
מוכנים לקרב. הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: Gareth Cattermole Getty Images)