הנסיך הארי אולי לא יחבוש את הכתר על ראשו, בטח לאחר שהכריז בחודש שעבר על פרישה מחסות בית המלוכה, אבל הוא ממש לא מתכוון לוותר על הפריזורה הג'ינג'ית שלו. הארי בן ה-35, כמו אחיו וויליאם ואביו צ'רלס, מזוהה גם הוא עם הגנטיקה הפחות משובחת של המשפחה בכל הנוגע לשיער. במהלך השנים לא היה נראה שהארי ממהר לעבור טיפול כלשהו לטשטש את הפדחת שגדלה (או יותר נכון לא גדלה) על ראשו, אבל כמי שאולי שואף להצליח בהוליווד, זה היה רק מתבקש.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בשלב שהגנטיקה עדיין לא נתנה את אותותיה, וויליאם והארי (צילום:  IAN WALDIE  Getty Images)
בשלב שהגנטיקה עדיין לא נתנה את אותותיה, וויליאם והארי (צילום: IAN WALDIE Getty Images)

למרות שכרגע חי בקנדה עם אשתו מייגן מרקל, ובנם בן ה-8 חודשים ארצ'י, מקורות מספרים כי הארי ביקר לאחרונה במרפאה יוקרתית לטיפולי השתלת שיער בלונדון ונראה כאילו עבר טיפול לעיבוי שיערו. מומחים לענייני בית המלוכה סיפרו כי נראה ששיערו הידלדל בצורה משמעותית יותר מאז שהוא נשוי למרקל. נשירת שיער מלחץ זה דבר ידוע, רק אומרים.

מייגן מרקל, הנסיך הארי (צילום: רויטרס)
מייגן מרקל, הנסיך הארי (צילום: רויטרס)

כשבוחנים את התמונות של הארי במהלך השנים, אי אפשר להתכחש לעובדה שאכן איבד כמה מתלתליו האדמוניים. בתמונה שצולמה במהלך ביקורו בגיאנה בשנת 2016 למשל, ניתן לראות ששיערו של הארי לא נראה דליל במיוחד. מאז, עברו כמה שנים שהביאו איתן פרשיות מסעירות, סבתא כועסת, אח מאוכזב ואישה אחת שנויה במחלוקת, שגבו מחיר כבד ממצבו הנפשי והפיזי של הארי הצעיר והותירו אותו עם כמה שיערות פחות, כפי שאפשר לראות בתמונה. הלב איתך, הארי!

הנסיך וויליאם, לפני ואחרי (צילום: ROWAN GRIFFITHS)
הנסיך וויליאם, לפני ואחרי (צילום: ROWAN GRIFFITHS)