האדמה רעדה אמש (רביעי) תחת רגליהם של דניאל גרינברג ואייל גולן, לאחר שבהנחיית ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הוחלט להגביל את כמות המתכנסים במקומות סגורים עד ל-100 איש בלבד. כידוע, הזמר והדוגמנית שהיו אמורים לערוך היום (חמישי) את חתונתם יחד עם כ-1200 מוזמנים שהיו אמורים לחגוג לצידם, נאלצו לעשות שינוי בתכניות ולקבל את הבשורה שנגזרה עליהם.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

גולן וגרינברג החליטו לערוך חופה מצומצמת בנוכחות של 100 האנשים הקרובים ביותר ולדחות את המסיבה שתוכננה מיד לאחר מכן. כפי שקראתם אמש ב-TMI, גרינברג שנכחה במלון "דיוויד אינטרקונטיננטל" יחד עם מפיקת האירוע החגיגי, אירית רחמים, הגיבה בשלוות נפש ואמרה: "הכל בסדר, מתחתנים ללא הקורונה. נעשה חופה מסורתית. אני לא מפסיקה לקבל הודעות שאתם משתתפים בצערי, אז אני מודיעה לכם שהכל בסדר ואני מקבלת את זה בחום ואהבה ואני מבינה, קודם כל הבריאות. מי שלא מקבלת את זה, זו אירית". 

דניאל גרינברג ואירית רחמים מגיבות לביטול החתונה (צילום: אינסטגרם)

לאחר מכן, התפנתה גרינברג להודיע רשמית ולהודות לצוות הספקים והעובדים שעמלו יום וליל על החתונה המפוארת וחשפה פרט אחד יותר מדי מרוב התרגשות. גרינברג אמרה כך: "אני רוצה להודות לכם, זה לא מובן מאליו. בעזרת השם נזכה לשמוח ביחד ולעשות עוד הרבה דברים מהממים בהמשך. בעזרת השם בבריתה?". בשלב זה אירית רחמים נכנסה לה לנאום וגרינברג שהבינה את פליטת הפה, חיבקה אותה במבוכה. אז האם זו אי הבנה או שמצפה לנו יורשת עצר קטנטנה? נדע בהמשך.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by eyalgolan1 (@eyalgolan.2) on

לא רק את מין העובר חשפה הדוגמנית, אלא גם את מה שאמור היה להיות אזור המסיבה כולל העיצוב בחלקו, שכלל שלטי ענק עם העיניים של גרינברג ואותיות שמם של החתן והכלה, כפי שפורסם לראשונה בהזמנה לחתונה. נראה כי הכלה שומרת על השמחה למרות הבשורות העצובות והיא פתחה את הבוקר בריקודים עם חבריה הטובים. בכל זאת, היא הולכת להינשא היום ובסופו של דבר, זה מה שחשוב. שיהיה במזל!

דניאל גרינברג חושפת את אולם החתונה (צילום: אינסטגרם)