ב-TMI מריחים קאמבק. מעיין אדם פרסמה אתמול (שבת) בחשבון האינסטגרם שלה, תמונה מרגשת שהזכירה את האקס המפורסם, אסיף אלקיים, וגרמה לכולנו לשיברון לב. כנראה שהבידוד הביאו עמו תחושות של נוסטלגיה שגרמו לאדם לצאת למסע ניקיונות וסדר בדירה שבה התגוררה עם האקס ולהעלות זיכרונות. בתמונה שהעלתה המגישה ואשת התקשורת לסטורי, היא נראית מצולמת עם החולצה של האקס המפורסם כשהיא דומעת ומרוגשת וכתבה: "חולצה שלו. עם הריח המדהים שלו. העיניים מגיבות בהתאם".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מעיין אדם (צילום: אינסטגרם)
מעיין אדם (צילום: אינסטגרם)

כזכור, מתמודד האח הגדול נכנס לבית שבור לב כשהפרידה עדיין הייתה טרייה ולא הרבה אחרי שנכנס לבית, צפינו בו מתייפח בבכי למשמע קולה של האקסית. נדמה כי בין השניים הייתה אהבה גדולה, אבל למי שלא זוכר, סיבות הפרידה היו מובנות לחלוטין כשהמגישה שהייתה בת זוגו של אלקיים במשך שנתיים, הסבירה שהם נפרדו כי היא רוצה בקרוב מאוד להיות אמא ושבן זוגה לא מרגיש בשל לילדים עדיין.

כזכור, אדם בת ה-33 ואלקיים בן ה-28 הכירו לפני כשנה וחצי כשהמנחה עוד הייתה הדוברת של שרת התרבות והספורט מירי רגב. אלקיים, שעוסק בכתיבה, רצה ליצור קשר עם רגב ולדבר איתה על מצב התרבות בישראל ופנה לעזרתה של אדם ומאז הם דיגמנו זוגיות יציבה ואוהבת. נמשיך לעקוב!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by maayan adam מעיין אדם (@maayanadam) on