לידיעת הבעל הטרי אייל גולן, אנחנו לא אוהבים לחמם את האווירה או להלהיט את הרוחות, בטח לא כשמדובר בזוג טרי שעמד מתחת לחופה רק לפני מספר ימים, אבל חשוב שתשים לב לנתון המקומם הבא. אשתך הטרייה והיפה, מברכת אותך לרגל החתונה במשפטי אהבה מרגשים, אלא ש-TMI הבחין כי היא ממחזרת אותם מזוגיות קודמת שלה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כידוע, החתונה של אייל גולן ודניאל גרינברג בוטלה ברגע האחרון בשבוע שעבר, בעקבות ההנחיות החדשות האוסרות על התכנסות של עד 100 איש, מאז אגב זה ירד לעשרה אנשים, מה שגרם לזמר ולדוגמנית להסתפק בטקס חופה אינטימי עם מקורבים ולוותר על המאורע הגדול והמושקע.

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: משה ששון)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: משה ששון)

רגע אחרי שנישאו, הקדישה גרינברג גם פוסט מרגש ברשתות החברתיות לבעלה הטרי, ואב לבת הקטנה הגדלה ברחמה וכך כתבה: "החצי שמשלים אותי האהבה הכי גדולה שלי, מודה לה' שהכניס לי אותך לחיים ותודה לך בעלי שהפכת אותי לאישה המאושרת עלי אדמות. אני אוהבת אותך יותר מאתמול פחות ממחר ואין ספק שאני שלך מכאן ועד הנצח".

אלא ש-TMI גילה כי טקסט זהה בדיוק, אך מושקע כפליים, הקדישה גרינברג לאקס שלה, אסי אדרי, לרגל יום הולדתו - עוד כשהיו זוג לפני כחמש שנים. וכך כתבה גרינברג לאדרי אחרי שקיצרנו מחצית מהדברים: "שמחה ומאושרת על שניתנה לי ההזדמנות להיות חלק מהחיים שלך, להיות שם לצידך בכל דבר וכמובן לחגוג איתך את יום הולדתך. ולנו אהוב שלי אאחל שנמשיך להיות החברים הכי טובים ושנשמיך לאהוב עוד שנים רבות, אוהבת אותך יותר מאתמול פחות ממחר ולנצח. דוני".

למי שפספס, אדרי הוא גם האקס של רוסלנה רודינה, שיצאה איתו שנה לפני גרינברג, והיא כמובן האקסית של גולן ואם בנו, יאן. עולם קטן? טעם דומה? או אולי רדיפת אקסים? תחליטו לבד. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אסי שלי , קודם כל המון המון מזל טוב ועד מאה כעשרים שנה . מאחלת לך שתמיד תחייך , תצחק ,תשמח ותדע רק אושר וכיף . שתצליח בכל דרך בה תבחר ללכת , שתכבוש כל יעד אליו תרצה להגיע .. ושתגשים את כל חלומותייך . מאחלת לך שתמיד תהיה מוקף באנשים טובים שאוהבים אותך , שתדע רק נחת ושקט נפשי . שמחה ומאושרת על שניתנה לי ההזדמנות להיות חלק מהחיים שלך , להיות שם לצידך בכל דבר וכמובן לחגוג איתך את יום הולדתך . תישאר מי שאתה , בן אדם חם ואוהב , בעל תכונות נדירות שאם אתחיל כנראה שלא אסיים . ולנו אהוב שלי , אאחל שנמשיך להיות החברים הכי טובים ...ושנמשיך לאהוב עוד שנים רבות . אוהבת אותך יותר מאתמול , פחות ממחר ולנצח , דוני ❤️ @asiedri

A post shared by DG (@danielgreenbergolan) on