נגיף הקורונה מתפשט ברחבי ישראל והנחיות משרד הבריאות גורמות לעוד ועוד אנשים להסתגר בבתיהם. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הנחה את הציבור להתרחק מרחק של שני מטרים אחד מהאחר ולהימנע מבילוי של פנאי ותרבות. בין ההנחיות גם ההוראה למנוע התקבצות של מעל ל-10 אנשים יחד. הדבר גרם לביטולי הופעות והצגות רבות ואנשי הבידור שרצו להרים את מורל הציבור החרד, החליטו להיות יצירתיים ולהפוך את פלטפורמת האינסטגרם למופע בידור פרטי.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הזמרת שירי מימון התגעגעה למיקרופון ולאור העובדה שההופעות שלה בוטלו, החליטה לגייס את הלהקה שלה ולהרים מופע מלא באנרגיות בלייב באינסטגרם. בין השירים האהובים שלה שנבחרו בעזרת הצופים בלייב, היא שרה גם את השיר "My Sharona" והפכה את המילים ל"ביי קורונה" ובעיקר עשתה שמח והצליחה להשכיח את הבהלה לזמן קצר. 

 גם המנחה אסי עזר למוד החרדות, החליט לנסות לחלק טיפים לעוקביו באינסטגרם ופתח בכמה לייבים בהם אירח את אמו, מלכה עזר, אביו, אבי עזר ובן זוגו אלברט אסקולה. המנחה שהרגיש מאוד נוח עם הסיטואציה, דיבר על התכנונים הפרטיים שיש לו עם אמו והיא החליטה לספק לאלפי הצופים פרט קטן שעזר היה מעדיף לצנזר. מלכה עזר סיפרה כי אסי נולד נימול ולכן הרב לא היה צריך לעשות יותר מדיי עבודה. מלבד בני משפחתו, עזר גם אירח את רן דנקר ללייב קצר ואת הקומיקאי אוראל צברי. 

אסי עזר ואביו בועידה עם רן דנקר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסי עזר ואביו בועידה עם רן דנקר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

נהנים עם אוראל צברי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נהנים עם אוראל צברי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

דנקר התלהב מהרעיון והחליט לארגן מופע אצלו בבית ואירח לא אחרת מאניה בוקשטיין. המופע סיפק לנו נוסטלגיה נעימה לתכנית הטלוויזיה "השיר שלנו", שם השניים כיכבו כזוג הבלתי נשכח - רני ותמרה. השניים שנהנו מאוד מהמופע הפתיעו את המעריצים בקאבר ל"גן נעול", שיר שזכור מאוד מהתכנית. פייר, התרגשנו.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by אהובי בפרופיללל (@randanker0ffiiciall) on

גם עידן רייכל הפתיע את עוקביו ברשתות החברתיות והרים מופע יחיד ששודר גם בערוץ "קשת 12" וגם בעמוד האינסטגרם הפרטי שלו. רייכל הוא רק הסיפתח לשורת הופעות הצפויות להיות משודרות היום, החל מנתן גושן בשעה 15:00, הראל סקעת ב-16:30, עידן עמדי בשעה 21:15 וחנן בן ארי בשעה 23:00.

גם השחקן אביב אלוש החליט לשתף ולהרגיע לאחר שיצא היום (ראשון) לטבע ושיתף את עוקביו בפריחה וברוח הקלילה והקדיש להם שיר מרגיע. הזמר עברי לידר שביטל גם הוא הופעות, הרים את הכפפה וביום רביעי תתקיים הופעה חיה של המופע האלקטרוני 'מרימים' של עברי לידר ותומר מייזנר, בלי קהל, מול מאות אלפי צופים.

אביב אלוש יצא לטבע (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביב אלוש יצא לטבע (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ההופעה שתתקיים ברידינג 3 בתל אביב, היא יוזמה של הזמר שיתוף עם חברת "פרטנר". המופע יועבר בשידור חי ברביעי בלילה בערוץ ייעודי ב"פרטנר tv" ובעמוד הפייסבוק של החברה. הצופים בבית יוכלו לשלוח מסרים ובקשות שירים בתגובות לעברי לידר וללהקה ותגובות אלו יוצגו כחלק מהווידאו ארט במופע.

עברי לידר במחווה לכל מבודדי הקורונה