בשנים האחרונות עוד ועוד מפורסמים חושפים את הקשיים שלהם בדרך להפוך להורים. מה שהיה פעם טאבו שלא מדברים עליו, הפך היום לנושא חשוב שצריך ורצוי להעלות למודעות הציבורית. מחאות כמו "צאו לי מהרחם" וסערת הפונדקאות הביאו לשיח הציבורי את הקשיים של זוגות להיכנס להריון ואתם קוראים יותר על זוגות מפורסמים שפנו להליך פונדקאות ולטיפולי פוריות. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

עברי לידר ובנו אלבי. (צילום: אינסטגרם)
עברי לידר ובנו אלבי. (צילום: אינסטגרם)

השיח סביב פונדקאות נפוץ בשנים האחרונות בקרב זוגות חד מיניים, כמו הזמר הראל סקעת ובן זוגו עידן רול, או הזמר עברי לידר, שלא יכולים לעבור את ההליך בארץ, אך בחרו לחשוף את תהליך הפונדקאות שלהם בתקשורת. מלבדם, יש כמה מפורסמים שסיפורם פחות הוצג בכלי התקשורת. אז מי הם המפורסמים שהחליטו למרות כל הקשיים, לא לוותר ולהיעזר בפונדקאית כדי להגשים את החלום הכי גדול שלהם ולהפוך להורים?

השחקן דביר בנדק תמיד מחייך. כבר שנים שהוא אחד האנשים האהודים על הציבור הישראלי, הרבה בזכות תפקידו כשי רוזן, הבעל החמוד של רותם אבוהב ב"סברי מרנן". מה שרבים לא יודעים זה שבנדק ואשתו עירית נתקלו בקשיים רבים בדרכם להפוך להורים. באחד מראיונותיו סיפר בנדק על התקופה הקשה שהשניים עברו, על קרוב ל-20 טיפולים אותן נאלצה אשתו לעבור ובעיקר על המחיר הנפשי שהם נאלצו לשלם. בנדק מספר שבשיאו הגיע משקל גופו לכ-150 ק"ג. סוף טוב הכל טוב, והזוג המאושר הביא שתי בנות לאוויר העולם- יולי שנולדה בתהליך פונדקאות בארץ וגלי שנולדה בפונדקאות בהודו.

עירית ודביר בנדק (צילום: רפי דלויה)
עירית ודביר בנדק (צילום: רפי דלויה)

הסיפור של מיקה קרני נדמה כאילו נלקח מתסריט שלא יבייש אף טלנובלה טורקית. כשהיא עם ארבעה ילדים ובפרק ב' בחייה, החליטה הזמרת להביא עם בעלה בשנים האחרונות, מאור לזר, ילד משותף יחד. לאחר שנתקלה בקשיים רבים, החליטה קרני לא לוותר ולפנות להליך פונדקאות וכך מצאה את עצמה עם פונדקאית בהריון מתקדם באוקראינה. עד כאן סיפור שגרתי של אישה שנלחמה על הרצון שלה להביא ילד לאוויר העולם, אלא שאז תפנית בעלילה. כשהפונדקאית נכנסה לחודש הרביעי, גילתה קרני כי היא בעצמה בהריון טבעי וכך הפכה לאמא לחמישה כשבנה נולד באוקריאנה וביתה השישית עתידה להיוולד בקיץ הקרוב.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by מיקה קרני (@mikakarni) on

הזמרת דיקלה ידועה בקנאותה לחייה הפרטיים. בתור אחת הזמרות המצליחות ביותר בארץ, כמעט ולא ניתן למצוא מידע על חייה האישיים. אלא שלאחרונה נחשפה הזמרת בגילוי לב על תשע השנים בהן ניסתה להיכנס להריון בכל טיפול פוריות אפשרי. כשלא צלחה אותם, נעזרה בחברתה השחקנית רונית אלקבץ ז"ל, שלטענתה נתנה לה את הלגיטימציה לעבור להליך פונדקאות. הזמרת מספרת כי ביחד עם אחיה של אלקבץ, שלומי אלקבץ, החלו השניים בתהליך של הורות משותפת, בסופו הגיחה לאוויר העולם, רנה ליליאן אלקבץ דורי, בבית חולים בטבליסי, גיאורגיה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dikla דיקלה (@dikla_official) on

חבר הכנסת אמיר אוחנה עשה היסטוריה כשמונה להיות השר הגאה הראשון בישראל. עוד לפני כן, הקים אוחנה את התא הגאה של מפלגת הליכוד. מה שרבים אולי לא יודעים זה שחבר הכנסת אוחנה נמצא ב-15 השנים האחרונות בזוגיות עם אלון חדד ולפני כחמש שנים הביאו השניים לאוויר העולם את דוד ואלה, זוג תאומים שנולד באמצעות אם פונדקאית באורגון שבארצות הברית.

אמיר אוחנה ומשפחתו (צילום: צילום מסך מתוך הפייסבוק)
אמיר אוחנה ומשפחתו (צילום: צילום מסך מתוך הפייסבוק)

אנחל בונני היה נראה כרווק התל אביבי הנצחי. קריירה משגשגת, תפקידי משחק וקמפיינים שונים מיצבו אותו כאחד הרווקים הלוהטים בביצה, אלא שאז הגיעה אשת העסקים דושי לייטרסדורף ששבתה את ליבו ואיתה הרצון להקים משפחה. לאחר שבע שנות זוגיות וארבע שנות נישואין, כשהם אחרי טיפולי פוריות ממושכים, השניים הבינו כי לא יצליחו להיכנס להריון בדרך טבעית. הם החליטו לפנות לפונדקאות וכך, לאחר תהליך ממושך בטביליסי שבגיאורגיה, הגיח לאוויר העולם התינוק בעל השם הכי מיוחד בביצה - אנטוני מרלו דויד

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Angel Bonanni (@angelbonanni33) on