לפני שלושה שבועות ילדה כוכבת "חתונה ממבט ראשון", אחווה סיטבון, את בנה הראשון המשותף לה ולבן זוגה יונתן רונן בברצלונה, שם מתגוררים השניים. הבוקר (ראשון) העלתה האם הטרייה תמונה לרשתות, בה חשפה את הבטן שלה שלושה שבועות אחרי לידה בלי פילטרים או פוטושופ.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

סיטבון חשפה באומץ רב את מה שרוב הנשים דואגות להסתיר בחודשים הראשונים אחרי הלידה. הבטן המדוללת, עם סמני המתיחה והפס הכהה במרכז הבטן, שמגיע עד לטבור ומתבהר עם הזמן כחלק משיתוף פעולה עם חברת "טריומף". לצד התמונה התייחסה לבידוד מהנגיף הקטלני וכתבה: "לא ככה חשבתי שתראה חופשת הלידה שלי, אני מודה. להיות סגורה עם עוד ארבעה אנשים בבית שלכל אחד הצרכים והרצונות שלו, בלי אשרות לנשום, לטייל. אבל ככה זה בחיים כמו בחיים, את יכולה לתכנן תכניות והמציאות מביאה איתה תמונה אחרת לגמרי. תמיד".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Achva Sitbon אחווה סיטבון (@achva_si) on

"החוכמה היא לקבל כמה שיותר מהר את המצב החדש, לא להתנגד לו, לחבק ולזרום איתו. יש לי את יונתן כאן איתי בבית לחופשה לידה, יש זמן משפחה ובונדינג של לאיה ודניאל, זמן איכות עם אמא שלי, שאני חושבת שכל חיי לא היינו כך יחד ויש לי מלא זמן לעבוד על הבטן שלי שככה נראית 3 שבועות בדיוק אחרי לידה". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Achva Sitbon אחווה סיטבון (@achva_si) on